۲۹۶۱۰۶
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

خودروهای ارزان در ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو طی روزهای گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرده بود که خودروهای جدیدی که با مشارکت شریک خارجی تولید و وارد بازار ایران خواهند شد همگی بالای ۶۰ میلیون تومان خواهند بود و تولید خودرو در کلاس سی (همرده پژو ۴۰۵) با شریک خارجی برای خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومانی امکان پذیر نیست.

عصر ایران: مدیرعامل ایران خودرو طی روزهای گذشته در کنفرانس خبری اعلام کرده بود که خودروهای جدیدی که با مشارکت شریک خارجی تولید و وارد بازار ایران خواهند شد همگی بالای ۶۰ میلیون تومان خواهند بود و تولید خودرو در کلاس سی (همرده پژو ۴۰۵) با شریک خارجی برای خودروهای زیر ۵۰ میلیون تومانی امکان پذیر نیست.

در همین زمینه هاشم یکه زارع در پاسخ به این پرسش که چرا برای تولید خودروهای جدید با قیمت زیر ۳۰ میلیون تومان برنامه ای تعریف نشده است و آیا این امکان وجود دارد تا خودرهایی در این رده قیمتی به بازار عرضه شود یا خیر گفت: امکان تولید خودرو های جدید در رده کلاس C(خودروهای مانند ۴۰۵ ) با قیمت های زیر ۳۰ میلیون تومان وجود ندارد ولی برنامه هایی داریم تا برای تولید خودرو در رنج زیر ۳۰ میلیون تومان در رده کلاس A (خودروهای کوچک که معمولا در حمل و نقل شهری کار برد دارد) خودروهایی را تولید کنیم.

یکه زارع خاطر نشان کرد: ایران خودرو برای تولید خودروهایی در رده کلاس A (خودروهای کوچک) در تمامی رده های قیمتی برنامه دارد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در زمینه کیفیت خودروهای تولیدی هنوز انتقاد هایی وجود دارد این قول را به مردم می دهید تا این گلایه ها کاهش یافته و یا از بین برود گفت: هم اکنون کیفیت خودروها در ایران خودرو خیلی رشد کرده هرچند که هنوز مطلوب نیست ولی این قول را می دهیم که در سال آینده کیفیت خودروها ارتقاء چشمگیری داشته باشد.

در با توافقی که در جریان سفر رییس جمهور اسلامی ایران به فرانسه به امضا رسید، خودروساز فرانسوی "پژو سیتروئن" با قرارداد شراکتی به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو (۴۳۶ میلیون دلار) با شرکت ایران خودرو، به ایران بازخواهد گشت.

اولین محصول پژو ۲۰۰۸ در اواخر سال آینده وارد بازار ایران خواهد شد. دو مدل پژو دیگر یعنی ۳۰۱ و ۲۰۸ نیز در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ وارد بازار ایران خواهند شد.

خودروی پژو ۲۰۰۸ (شاسی بلند) ظرف یک سال، ۴۰ درصد در داخل ساخته می شود و تا سه سال آینده ۷۰ درصد داخلی سازی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زیر خط فقر

      بله معلومه خودرو با قیمت بالا براشون خیلی با صرفه تره....اینا اصلا و هیچوقت به فکر مردم متوسط و فقیر نیستن فقط به فکر حیب خودشون هستن.....حمایت از تولید داخلی منظور پر کردن جیب ایناست حتما..!؟ نظرات هم طبق معمول درج نمیسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هیچوقت از دست خودروسازان خلاص نمیشیم برای بعد از تحریم هم برای این مردم بی دفاع خواب دیده اند

    • ناشناس

      با توجه به حقوق افراد عادی اجتماع تقریبا خرید خودرو برایشان غیر ممکن می شود و شرکت های خودرو سازی مجبورند که یا کاهش تولید داشته باشند و یا کیفیت را انقدر بالا ببرند تا قابل رقابت با خودرو های سایر شرکت ها برای صادرات باشند که هردو اینها زیان بار است راه حل سوم که خودرو ساز ها بفکر ان هستند اینست که به بهانه تولید ملی و اشتغال زائی برای سر پا ماندن از دولت از محل پول نفت کمک هزینه دریافت و قیمت خودرو را برای صادرات خیلی پائین بیاورند کاری که الان مثلا در عراق می کنند یعنی از جیب ملت بخورند تا مثلا برای ملت خودرو سازی کنند و اشتغال !!! ایجاد نمایند بهر حال از این نمد کلاهی برای مردن عادی نیست و باید با خودرو دیر یا زود خداحافظی کنند

    • هاشم

      بسمه تعالی
      وقتی انواع سلیقه های قارونهای زمان درمثلآصنعت خودروسازی لحاظ میشودوسطح زندگی بالامیروددیگردم زدن ازمردم فقیر املی وبیعرضه گی وانواع برچسبهای ناچسب متوجه حق مداران شده وزاویه پنهان زندگی اشرافی رخنمایی میکند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج