۲۹۶۱۶۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پورشه به سود کم قانع شد

پورشه در مواجهه با افزایش هزینه مدل‌ها و تاسیساتش، خود را برای سود کمتر آماده کرده است.

خبرگزاری ایسنا: پورشه در مواجهه با افزایش هزینه مدل‌ها و تاسیساتش، خود را برای سود کمتر آماده کرده است.

سازنده خودروی اسپورت آیکونیک ۹۱۱ برای ایجاد بیش از ۱۰۰۰ شغل جدید بمنظور ساخت خودروهای تمام برقی در پایگاه زوفن هاسن خود حدود یک میلیارد یورو سرمایه گذاری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه اعلام کرد این خودروساز اسپورت لوکس محصولات جدید زیادی در خط تولید دارد که روند رشد آینده را روشن می‌کند بنابراین واضح است که دیگر نمی‌تواند شاهد جهش‌های بزرگی در نتایج مالی خود باشد.

پورشه که دومین برند بزرگ پول ساز در گروه خودروسازی فولکس واگن است، سال گذشته درآمد بالاتری داشته زیرا فروش خودروهای اسپورت و شاسی بلند پورشه برای نخستین بار از مرز ۲۰۰ هزار دستگاه فراتر رفت. شاسی بلند کامپکت جدید ماکان نقش مهمی در افزایش فروش مذکور داشت.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به درآمدهای سال ۲۰۱۵ که قرار است ۱۱ مارس منتشر شود اظهار کرد این خودروساز نتایج مالی عالی داشته است.

سود عملیاتی پورشه در سال ۲۰۱۴ با فروش ۱۸۷ هزار خودرو، به میزان ۱۶ درصد افزایش یافته بود و به ۲.۷۲ میلیارد یورو رسیده بود.

مدیرعامل پورشه همچنین ابراز امیدواری کرد بار دیگر از خدمات ولفگانگ هاتس، رییس بخش توسعه و تحقیقات بهره مند شود. وی سال گذشته در پی افشای رسوایی تقلب در تستهای آلایندگی و دستکاری خودروهای دیزلی، به همراه شماری از مهندسان ارشد از سوی هیات مدیره فولکس واگن از کار معلق شد.

پورشه منتظر نظرات رگولاتورهای آمریکایی درباره پیشنهاداتش برای تعمیر ۱۳ هزار شاسی بلند کاین است که میزان آلایندگی واقعی آنها بالاتر از استانداردهای مجاز شناخته شده است.

بر اساس گزارش رویترز، مدیرعامل پورشه در نمایشگاه خودروی دیترویت که ماه ژانویه برگزار شد، اظهار کرده بود این شرکت برای تعویض مبدلهای کاتالیستی و اجرای به‌روزرسانی نرم افزاری برای مدلهای سالهای ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ و به‌روزرسانی نرم افزاری برای مدل سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ پیشنهاداتی را داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ژکس

      انقدری که شرکت ایران خودرو سود میکنه 10 درصدشم پورشه نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج