۲۹۶۳۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

برانکو به کروات دیگری رسید

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال با بازی‌های مهم می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین هفته‌‌های لیگ باشد.

خبرگزاری تسنیم: هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از روز جمعه ۲۳ بهمن‌ماه با ۴ دیدار آغاز می‌شود که با نتایج رقم خورده در دو هفته اخیر، تنور لیگ بسیار داغ شده است و تیم‌های انتهای جدولی در نیم فصل دوم با شکست تیم‌های مدعی به مراتب قدرتمندتر از نیم فصل اول شده‌اند. در این هفته کار برای برخی مربیان بسیار سخت است و تیم‌های آنها در صورت تکرار باخت وارد بحران جدیدی خواهند شد.

پرسپولیس - فولاد خوزستان

پرسپولیس بعد از اینکه ۴ امتیاز حساس را در دو بازی اخیر از دست داد باید به مصاف تیمی برود که به نظر می‌آید بعد از تعطیلات احیا شده است. فولاد هفته پیش دست به کار بزرگی زد و سپاهان را در زمین خود شکست داد؛ کاری که پرسپولیس مقابل ۷۵ هزار تماشاگر خود در تهران نتوانست انجام دهد. قرار گرفتن دو مربی کروات روی نیمکت دو تیم بر حساسیت بازی اضافه می‌کند. شاگردان برانکو خوب می‌دانند اگر در این بازی هم امتیاز از دست بدهند آن وقت خیلی نمی‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند. مطمئنا هواداران پرسپولیس به نتیجه‌ای به غیر از برد راضی نخواهند شد، مخصوصا اینکه برانکو با تاکید بر اینکه تیمش قهرمانی می‌خواهد، انتظارات هواداران را از پرسپولیس بالا برده است.

بازی در یک روز تعطیل برگزار می‌شود و در این صورت می‌توان انتظار داشت که هواداران پرسپولیس مانند دیدار قبل تیم‌شان در تهران استقبال خیلی خوبی از این بازی به عمل بیاورند. مسلما پس از استیماچ، تقابل برانکو با یک مربی کروات دیگر یعنی دراگان اسکوچیچ دیدنی خواهد بود.

سپاهان - سایپا

تیم‌های تاکتیکی لیگ در شرایطی به مصاف هم می‌روند که بعد از تعطیلات نتوانسته‌اند در نتیجه‌گیری موفق عمل کنند. شروع ناامید کننده سپاهان و سایپا باعث شده مربیان این تیم‌ها جایگاه خود را متزلزل ببینند و همین مسئله مطمئنا بر حساسیت بازی اضافه خواهد کرد. سپاهان نمی‌خواهد فاصله‌اش با صدر جدول و دیگر تیم‌های مدعی بیشتر شود و سایپا هم اگر قرار باشد این دیدار را هم واگذار کند آن وقت وارد بحران جدیدی خواهد شد. با توجه به سابقه دو تیم و تفکرات مربیان‌شان انتظار یک بازی زیبا و تاکتیکی را از سپاهان و سایپا داریم به خصوص اینکه استیماچ و جلالی شرایط خوبی نداشته و دیگر حق ندارند امتیاز از دست دهند و تیمشان در این مقطع ببازد.

استقلال خوزستان - تراکتورسازی

بدون شک یکی از جذاب‌ترین و حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ را استقلال خوزستان و تراکتورسازی برگزار می‌کنند. شاگردان ویسی با برد خارج از خانه‌ای که هفته پیش مقابل سایپا در تهران کسب کردند تا حد زیادی توانستند چند نتیجه ضعیف خود قبل از این بازی را فراموش کنند. این در شرایطی است که تراکتورسازی در بازی پیشین خود یک نتیجه کاملا ناامید کننده گرفت و با شکست خانگی برابر پدیده هواداران خود را حسابی دلخور کرد. شاید تنها پیروزی در این دیدار می‌تواند به امیر قلعه‌نویی و تیمش کمک کند تا بتوانند به آینده امیدوار شوند.

پدیده خراسان - صبای قم

تیم‌های پدیده و صبا شروع کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر در دور جدید بازی‌های لیگ بعد از تعطیلات داشته‌اند. پدیده با شکست دادن تیم‌های سایپا و تراکتورسازی نشان داده که اگر با مشکل کمبود مهره مواجه نشود یکی از تیم‌های با کیفیت و قابل احترام لیگ است. در سوی دیگر صبا اصلا نتوانسته بازی‌های نیم فصل اول خود را تکرار کند و در حال تبدیل شدن به تیمی است که بردنش چندان سخت نیست. ثبت سه شکست پی‌در‌پی‌ در کارنامه شاگردان علی دایی باعث شده آنها از تیم‌های بالانشین لیگ عقب بیفتند و افزایش این فاصله می‌تواند آنها را به طور کل از جمع تیم‌های مدعی قهرمانی و کسب سهمیه زودتر از آنچه تصورش را می‌رفت، خارج کند. دایی با این شرایط دیگر نباید تن به شکست بدهد.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ برتر به شرح زیر است. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

جمعه ۲۳ بهمن

سپاهان - سایپا ساعت ۱۵
استقلال خوزستان - تراکتورسازی ساعت 15
پدیده خراسان - صبای قم ساعت ۱۵
پرسپولیس - فولاد خوزستان ساعت 17:10

شنبه 24 بهمن

راه‌آهن - سیاه‌جامگان ساعت 15
گسترش فولاد تبریز - ملوان ساعت ۱۵
استقلال اهواز - ذوب‌آهن ساعت 15

یکشنبه 25 بهمن

نفت تهران - استقلال تهران ساعت 17:10
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج