۲۹۶۳۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مولتی میلیاردر شدن با فرمول چینی!

گروه رسانه‌ای «ون خوئی ـ شین مین» دارای ۱۷ نشریه، یک بنگاه انتشاراتی و بیش از ۱۰ رسانه جدید در حوزه اینترنت است.

خبرگزاری مهر: گروه رسانه‌ای «ون خوئی ـ شین مین» دارای ۱۷ نشریه، یک بنگاه انتشاراتی و بیش از ۱۰ رسانه جدید در حوزه اینترنت است.

تیراژ کلی گروه بیش از ۲ میلیون و نیم نسخه است و این گروه رسانه‌هایی در قالب روزنامه، هفته‌نامه، خبررسانی آنلاین در فضای اینترنت و موبایل دارد.

گروه رسانه‌ای ون خوئی ـ شین مین در ۲۵ جولای سال ۱۹۹۸ در شهر شانگهای تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین گروه‌های رسانه‌ای چین است.

این گروه رسانه‌ای از الحاق دو روزنامه مشهور و قدیمی به نام‌هایwenhui daily و xinmin evening news است که این روزنامه قدیمی‌تر بوده و در سال ۱۹۲۹ کار خود را آغاز کرده است، تشکیل شده است.

مولتی میلیاردر شدن با فرمول چینی!

تخصص این گروه رسانه‌ای در انتشار روزنامه بوده و به منظور اینکه یک سرمایه‌گذاری سودآور و مبتنی بر بازار باشد در سایر فعالیت‌های تجاری نیز فعال است.

این گروه رسانه‌ای دارای ۱۷ نشریه، یک بنگاه انتشاراتی و بیش از ۱۰ رسانه جدید در حوزه اینترنت است. تیراژ کلی گروه بیش از ۲ میلیون و نیم نسخه است و این گروه رسانه‌هایی در قالب روزنامه، هفته‌نامه، خبررسانی آنلاین در فضای اینترنت و موبایل دارد. این گروه رسانه‌ای در بیش از ۱۰ کشور و منطقه از جمله آمریکا دارای خبرنگار است.

مولتی میلیاردر شدن با فرمول چینی!

این گروه همچنین دارای دفترهایی در هفت شهر بزرگ چین و همچنین خبرنگار ویژه در بیش از ۲۰ استان و منطقه خودمختار در چین است. علاوه بر این گروه رسانه‌ای «ون خویی- شین مین» دارای ۲۰ مرکز نشر رسانه‌ای در سراسر چین دارد که اطلاعات مربوط را از طریق ماهواره دریافت کرده و بدین طریق برخی از نشریات این گروه در حدود ۳۰ شهر دیگر چاپ و توزیع می‌شود؛ بدین معنا که انتشار روزنامه‌ها در دفتر مرکزی همزمان با چاپ در دفاتر گروه در دیگر شهرهاست.

گروه رسانه‌ای «ون خویی- شین مین» دارای ۵ روزنامه از جمله ون خویی، شین مین، شانژهای دیلی و ... است. پنج هفته‌نامه عمومی و فرهنگی که دو تای آنها ویژه ادبیات و کتاب هستند و ۶ مجله تخصصی که بیشتر به مساله توریسم می‌پردازند از دیگر محصولات این بنگاه اقتصادی - رسانه‌ای است.

مولتی میلیاردر شدن با فرمول چینی!

این گروه رسانه‌ای دارای سه چاپخانه در شمال، شرق و غرب شانگهای است و همچنین پس از دستیابی به شرکت چاپ شانگهای به عنوان سهامدار نیز اختیاراتی را به دست آورده است.

این گروه رسانه‌ای همانطور که در حوزه رسانه فعالیت می‌کند به مسایل اقتصادی نیز توجه دارد و در حال حاضر یک بنگاه اقتصادی نیز محسوب می‌شود تا جایی که کل سرمایه آنها در سال ۲۰۱۱ معادل ۷۶۴۳ میلیارد یوآن، معادل ۱۲۳۲ میلیارد دلار بوده است.

جالب است بدانید بیش از ۵۵ شرکت در مالکیت کامل، هولدینگ یا سرمایه‌گذاری مشترک این گروه رسانه‌ای است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج