۲۹۶۴۰۱
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مریخ مجازی توسط ناسا ساخته می شود

ناسا یک برنامه واقعیت مجازی رایگان در سال جاری منتشر خواهد کرد که مریخ مجازی محسوب می شود و کاوش سطح مریخ را شبیه سازی می کند.

وبسایت techera.ir: ناسا یک برنامه واقعیت مجازی رایگان در سال جاری منتشر خواهد کرد که مریخ مجازی محسوب می شود و کاوش سطح مریخ را شبیه سازی می کند.

مریخ مجازی و کاوش در آن، توسط ناسا، امکان پذیر می شود.

ناسا یک برنامه واقعیت مجازی رایگان در سال جاری منتشر خواهد کرد که مریخ مجازی محسوب می شود و کاوش سطح مریخ را شبیه سازی می کند. با توجه به معرفی UnrealEngine.com، تجربه ی کاوش مریخ در سال ۲۰۳۰ را می توان با آکیولس ریفت، گوگل کاردبرد و سامسونگ گیر وی آر در اختیار داشت و آن را به سونی پلی استیشن وی آر و اچ تی سی وایو گسترش داد. همچنین نسخه هایی برای دستگاه های اندروید و iOS وجود دارد که حتی به صورت استریم یا مقطعی پخش شود. آنها وعده داده اند که اطلاعات بیشتری در سال جاری در کنفرانس جنوب و جنوب غربی در ماه مارس درمورد مریخ مجازی منتشر خواهند کرد.

مریخ مجازی توسط ناسا ساخته می شود

ناسا اظهار کرد که به لطف بازی Unreal Engine ۴، هر کسی که صاحب یک هدست واقعیت مجازی باشد، در سال ۲۰۱۶، قادر به کشف سیاره سرخ در یک مریخ مجازی خواهد بود. بازیکنان می توانند بر روی سیاره سرخ راه بروند و همچنین در این مریخ مجازی رانندگی و مریخ نوردی کنند. ناسا وعده ی یک شبیه ساز را داده است که یک سری از مینی ماموریت ها را که در زیستگاه مریخ و همچنین در سطح این سیاره رخ می دهند، شبیه سازی کند.

در زندگی واقعی، ناسا برای پیشرفت فازی خود به سمت یک ماموریت سرنشین دار به مریخ واقعی به شدت در تلاش است. اما در دنیای بازی های ویدئویی، سحر و جادوی ساخت ناسا، اتفاق می افتد. ناسا با سیستم های فضایی آزمایشگاه MIT و همچنین فیوژن مدیا و برخی از توسعه دهندگان بازی از ایرشنال گیم (سازندگان بازی بیوشاک) برای ساخت استادانه ی شبیه سازی مریخ مجازی وارد همکاری شده است.

سازنده ی واقعیت مجازی فیوژن جولیان ریس بیان کرد: "ما می خواهیم مردم واقعا احساس کنند که در مریخ هستند. مناسب است که این طرح در واقعیت مجازی اتفاق بیفتد."

این اولین بار نیست که یک سازمان دولتی از طرح بازی رایگان استفاده می کند. در سال ۲۰۰۲، دولت ایالات متحده یک بازی چند نفره رایگان به نام "ارتش امریکا" را منتشر کرد که آن نیز از Unreal Engine استفاده می شد. در سال ۲۰۱۰، این استدیو ارتش بازی بار دیگر با استفاده از Unreal Engine به ایجاد یک شبیه ساز دیگر به نام "مونبیس آلفا" برای ناسا پرداخت که با قهرمانان مجازی، یک بازی بخار رایگان در ماه شبیه سازی می کرد. بازیکنان باید برای بازگرداندن سیستم های بحرانی و جریان اکسیژن پس از اعتصاب شهاب سنگ و تجهیزات آرایه ای و حمایت زندگی خورشیدی، تلاش می کردند.

مریخ مجازی توسط ناسا ساخته می شود

مریخ مجازی و بازی Unreal Engine ۴ به معنای پیشروی یک بازی چند نفره ناسا با مضمون آنلاین است.

آکادمی فضانوردی استارلایت در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، اما در حال حاضر، ظاهرا در حال حرکت به سوی عینک واقعیت مجازی است. Unreal Engine شبیه سازی فضا را برای نسل بعدی آسان می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج