۲۹۶۴۷۹
۱ نظر
۵۰۶۴
۱ نظر
۵۰۶۴
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۱)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلر ها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلر ها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

متاکریتیک وب‌سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

سه گانه "ناهمتا" (Divergent) با دنباله سومی با عنوان "هم پیمان" (Allegiant) به کارگردانی رابرت شونتکه در ماه مارس ۲۰۱۶ روی پرده سینماهای دنیا می رود که ستاره هایی همچون شیلین وودلی، تئو جیمز، اوکتاویا اسپنسر، زوئی کراویتز، مایلز تلر، انسل الگورت، مگی کیو، نائومی واتس، جف دانیلز و بیل اسکارسگارد در این دنباله نقش آفرینی می نمایند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

دنباله چهارم مجموعه فیلم های "ناهمتا" یا به عبارتی بخش دوم دنباله سوم با عنوان "صعودگر" (Ascendant) قرار است در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ اکران شود. پوستر رسمی بخش اول فیلم "هم پیمان"را در زیر مشاهده می کنید.


فیلم کمدی برنز (The Bronze) به کارگردانی برایان باکلی، با بازی ملیسا راش (که با همکاری همسرش وینستون راش فیلمنامه فیلم را نوشته اند) در روز 22 ژانویه 2015 در جشنواره فیلم ساندنس اکران شد. این فیلم در مورد خانم ژیمناستی است که مدال برنز آورده و حس می کند با ظهور ستاره ژیمناست تازه وارد و آینده دار دیگری، شهرت وی در حال خدشه دار شدن است.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

در سال گذشته در جشنواره ساندنس نقدهای متفاوتی نسبت به این فیلم منتشر شد، ولی بازیگران نقش مکمل این فیلم از جمله گری کول، سباستین استن، توماس میدلدیچ و سسیلی استرانگ، شاید نقطه قوت این فیلم باشند. این فیلم قرار است بالاخره در روز ۱۸ مارس ۲۰۱۶ اکران شود.


بازی کردن در نقش رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا شاید کار دشواری باشد، ولی تابحال بازیگران زیادی بوده اند که از عهده این کار به خوبی برآمده اند. حالا نقش میلیاردری را در نظر بگیرید که در کالبد گربه ای گیر می افتد که باید ارزش خانواده را بفهمد. این نقش می تواند نقشی چالش برانگیز باشد و کوین اسپیسی نقش این گربه یعنی آقای فازی پَنتس را در فیلم "9 جان" (Nine Lives) بازی می کند که قرار است در روز پنجم آگوست 2016 اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

کارگردان فیلم بری ساننفلد (کارگردان فیلم "مردان سیاهپوش ۳") بار دیگر کارگردانی یک فیلم کمدی خانوادگی را به عهده می گیرد. بازیگرانی همچون جنیفر گارنر در نقش همسر کاراکتر اسپیسی، کریستوفر واکن در نقش مالک فروشگاه حیوانات خانگی و مالینا وایسمن در نقش دختر گربه دوست اسپیسی در این فیلم بازی می کنند.


اپیچاتپونگ ویراستاکول، کارگردان و نویسنده ای تایلندی است که در سال 2010، جایزه نخل طلای جشنواره فیلم کن را برای فیلم "عمو بونمی زندگی‌های گذشته‌اش را به یاد می‌آورد" دریافت نمود. وی سال گذشته با فیلم "گورستان شکوه" (Cemetery of Splendour) به این جشنواره بازگشت و نقدهای بسیار خوبی از منتقدین دریافت کرد. ولی نتوانست در بخش نگاه نوی این جشنواره جایزه ای کسب کند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

این فیلم که قرار است روز چهارم مارس ۲۰۱۶ در بعضی از سینماهای آمریکای شمالی به نمایش دربیاید، داستان سربازانی را روایت می کند که در یک کلینیک از بیماری اسرارآمیز خواب رنج می برند و این مکان تبدیل به دنیای جدیدی برای جنجیرا، زنی که از سربازان مراقبت می کند، می شود. تریلر رسمی این فیلم را در زیر می بینید.


انیمیشن استاپ-موشن "کوبو و دو تار" (Kubo and the Two Strings) که قرار است نوزدهم آگوست 2016 اکران شود، داستان کوبو را روایت می کند، پسری که باید با یک شبح افسانه ای از گذشته اش بجنگد و راز پدر مرحومش که بزرگترین سامورایی دنیا بوده را کشف کند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

ستاره های مشهوری در این انیمیشن زیبا صداپیشگی نموده اند که از آن میان می توان به ستاره نوجوان این انیمیشن یعنی آرت پارکینسون، و همچنین بازیگران مطرحی مانند متیو مک کانهی، شارلیز ترون، رونی مارا، رالف فاینس و جورج تاکی اشاره کرد. ولی مطمئناً ستاره های واقعی این محصول استودیوی لایکا (استودیوی سازنده انیمیشن های "کورالاین"، "پارانورمن" و "ترول های جعبه ای") انیماتورهای آن هستند.


اولین تجربه کارگردانی باب نلسون (فیلمنامه نویس "نبراسکا") فیلم سینمایی "تأیید" (The Confirmation) است که کلایو اوون در این فیلم نقش والت را بازی می کند، نجاری که باید یک شبانه روز از پسر 8 ساله اش (با بازی جیدن لیبرهر) مراقبت کند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

وقتی جعبه ابزار والت دزدیده می شود، والت و پسرش آنتونی در جستجوی این جعبه ابزار با یک سری از کاراکترهای جورواجور روبرو می شوند که هنرمندانی مانند پتون اوسوالت، تیم بلیک نلسون و رابرت فورستر به زیبایی این نقش را بازی کرده اند. نقش پدر و مادر آنتونی، را ماریا بلو و متیو مودین بازی می کنند. تریلر این فیلم کمدی زیبا را در زیر می بینید.


انیمیشن سه بعدی "پرندگان خشمگین" (The Angry Birds Movie) که قرار است بیستم مه 2016 اکران شود، نیز یکی از انیمیشن های جذاب بهار سال 2016 است که ماجرای قرمز (با صداپیشگی جیسون سودیکیس) و دوستانش چاک (جاش گد) و بامب (دنی مک براید) را در مقابل خوک های سبز و رئیس شان (بیل هیدر) روایت می کند. کارگردانان این انیمیشن بلند کلی کیتیس و فرگال ریلی هستند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)


انیمیشن دیگری که تابستان سال آینده اکران خواهد شد، "زندگی پنهان حیوانات خانگی" (The Secret Life of Pets) است که زندگی مکس (با صداپیشگی لوئی سی. کی.) سگ تریری را نقل می کند که با وارد شدن یک سگ خیابانی به نام دوک (اریک استون استریت) به زندگی صاحبش کیتی (الی کمپر)، زندگی اش زیر و رو می شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

این انیمیشن روز هشتم جولای ۲۰۱۶ اکران می شود و دیگر صداپیشگان آن عبارتند از جنی اسلیت، لیک بل، کوین هارت، بابی موینیهان، هانیبال بورس و البرت بروکس. تریلر جالب این انیمیشن را نیز در زیر ببینید.


انیمیشن آخری که در اینجا معرفی می کنیم، "ترول ها" (Trolls) نام دارد. پس از بازسازی سریال های "پرونده های اکس" (The X-Files) و "خانه کامل" (Full House) که در دهه نود پخش می شدند، حالا نوبت به آن رسیده که عروسک های خاص آن دهه نیز انیمیشن خودشان را داشته باشند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (1)

در این انیمیشن شاد و بانمک که قرار است چهارم نوامبر ۲۰۱۶ اکران شود، ستاره هایی همچون جاستین تیمبرلیک، آنا کندریک، جیمز کوردن، جیسون شوارتزمن، گوئن استفانی و راسل برند صداپیشگی می کنند. تریلر کوتاهی از این انیمیشن را در زیر مشاهده خواهید کرد.

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• یکی از خبرهای جنجالی این هفته، انتخاب کیم بسینگر برای بازی در نقش النا لینکلن، نامزد سابق کریستین گری، در دنباله فیلم "پنجاه سایه خاکستری" (Fifty Shades of Grey) بود. (منبع: Variety)

• سیرشا رونان قرار است در فیلم Lady Bird اولین تجربه کارگردانی گرتا گرویگ، نقش دختری دبیرستانی را بازی کند. (منبع: Deadline)

• مایکل استالبارگ و گوگو امباثا-راو به جسیکا چستین و الیسون پیل در فیلم درام "دوشیزه اسلون" (Miss Sloane) به کارگردانی جان مدن پیوستند. (منبع: THR)

• پس از کارگردانی فیلم های "مهلکه" (The Hurt Locker) و "سی دقیقه بامداد" (Zero Dark Thirty) کاترین بیگلو قرار است فیلمنامه دیگری از مارک بول، درامی که در جریان شورش های دیترویت در سال ۱۹۶۷ رخ می دهد را کارگردانی نماید. (منبع: Variety)

• سام ریمی در حال گفتگو و مذاکره برای کارگردانی دوباری سازی فیلم "یک پیامبر" (A Prophet) است. (منبع: Deadline)

• اوما تورمان، الکساندرا داداریو، برخاد عبدی، جما آرترتون و دانوش قرار است در فیلم "سفر شگفت انگیز فکیر" (The Extraordinary Journey of the Fakir) ساخته مرجانه ساتراپی بازی کنند. (منبع: Variety)

• داکوتا جانسون و ماتیاس شونارتس برای بازی در فیلم "صدای فلز" (The Sound of Metal) اولین تجربه کارگردانی داریوس ماردر قرارداد بستند. (منبع: Deadline)

• جرد هریس به برد پیت و ماریون کوتیار پیوست تا در فیلم جاسوسی دوران جنگ جهانی دومی به کارگردانی رابرت زمکیس بازی کند. (منبع: Variety)

• مت اسمیت قرار است در نقش عکاسی به نام رابرت میپل ثورپ در فیلم سینمایی "میپل ثورپ" (Mapplethorpe) به کارگردانی اوندی تیمونر بازی کند. (منبع: Deadline)

• آلن رودولف، کارگردان/فیلمنامه نویس با بازیگرانی مانند لزلی ان وارن و کیث کاراداین برای فیلم درام Ray Meets Helen همکاری می کند. (منبع: Variety)

• کلایو اوون قرار است در فیلم Anon به کارگردانی اندرو نیکول نقش یک کارآگاه را در جامعه ای آینده گرایانه بازی کند. (منبع: Deadline)

• ربکا هال و دن استیونز قرار است در فیلم کمدی رمانتیک "اجازه" (Permission) به کارگردانی برایان کرانو نقش آفرینی کنند.

• ناتالی دورمر، هریسون فورد، آنتونی هاپکینز، پل بتانی و مارتین فریمن قرار است در فیلم سینمایی "رازهای رسمی" (Official Secrets) نقش آفرینی نمایند. (منبع: THR)

• تونی کولت به وین دیزل، ساموئل ال. جکسون، تونی جا، جت لی، نینا دوبرو، دیپیکا پادوکونه و روبی رز پیوست تا در فیلم سینمایی xXx۳: The Return of Xander Cage بازی کند. (منبع: Heat Vision)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      فکر کنم کارتون پرندگان خشمگین خیلی خنده دار باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج