۲۹۶۵۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

باوئرمن: راه آلمان و ونزوئلا را می‌رویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: زمانی که سه بازیکن بزرگ تیم هم بازنشسته شوند، باز هم تیم سرسختی خواهیم بود.

خبرگزاری تسنیم: درک باوئرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی بسکتبال ایران در گفت‌وگو با سایت فدراسیون جهانی بسکتبال اظهار داشت: همان‌طور که پر کردن جای خالی درک نوویتسکی در تیم ملی آلمان غیرممکن است، پیدا کردن جانشین برای حدادی، کامرانی و نیکخواه بهرامی،‌ ۳ بازیکن با تجربه تیم ملی نیز غیرممکن است. با این حال نسل جدیدی از بازیکنان جوان و با استعداد در راه تیم ملی هستند که اگرچه ممکن است در حد ۳ بازیکن بزرگ تیم ملی نباشند اما بسیار مستعد،‌ تشنه یادگیری و سخت‌کوش هستند. رسیدن آنها به حد تیم ملی اما کمی وقت‌گیر است.

باوئرمن ادامه داد: ما باید صبور باشیم. دیر یا زود، حدادی، کامرانی و نیکخواه از بازی در تیم ملی بازنشسته می‌شوند و اگر ما در همان موقع به دنبال جانشینی برای آنها باشیم، خیلی دیر است.

سرمربی تیم ملی بسکتبال گفت: بازیکنان مستعد در ایران بسیار هستند و ما باید با برنامه‌ریزی مناسب، بازیکنان با استعداد، باانگیزه و با شخصیت را آموزش دهیم. من همچنین تیم‌های زیر ۱۶ و زیر ۱۸ سال ایران را زیر نظر دارم تا هم به مربیان و هم به بازیکنان این تیم‌ها کمک کنم. ما باید کارهای پایه‌ای زیادی انجام دهیم.

باوئرمن تصریح کرد: بعضی اوقات کنار هم ماندن، کنار هم در دفاع و حمله کردن و خلاصه به شکل یک واحد مشترک عمل کردن،‌ می‌تواند کمبودها را پوشش دهد. بسکتبال یک ورزش تیمی است که با درک این مسئله پیروزی و هر اتفاقی ممکن است.

سرمربی آلمانی تیم ملی گفت: تیم ملی هندبال آلمان را مثال می‌زنم. آنها بدون هیچ‌کدام از ستاره‌های‌شان قهرمان اروپا شدند. کاری که ونزوئلا هم در بسکتبال انجام داد و ما هم می‌خواهیم زمانی که بازیکنان باتجربه‌مان بازنشسته شدند، انجام دهیم. زمانی که سه بازیکن بزرگ تیم هم بازنشسته شوند، باز هم تیم سرسختی خواهیم بود.

باوئرمن در پایان اظهار داشت: گروه ما در مسابقات انتخابی المپیک بسیار قدرتمند است. سه تیم مطرح اروپایی را در گروه‌مان داریم و مکزیک هم به هیچ وجه تیم ضعیفی نیست اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج