۲۹۶۵۵۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

۷ اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد

تکنولوژی زندگی انسان را به طور کامل تغییر داده و هیچ جای بحثی در آن وجود ندارد. با این حال اما انجام کارهای روزمره همچنان یکی از ملال‌آورترین بخش‌های زندگی است.

وبسایت فرادید: تکنولوژی زندگی انسان را به طور کامل تغییر داده و هیچ جای بحثی در آن وجود ندارد. با این حال اما انجام کارهای روزمره همچنان یکی از ملال‌آورترین بخش‌های زندگی است.

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد

به گزارش سی ان ان، اگر به مدل موهای دونالد ترامپ خوب دقت کنید، متوجه می‌شوید که او موی خود را به نحوی شانه می‌کند که بخش کم پشت موهایش پنهان شود. در این مسئله هیچ شکی نیست. نقش تکنولوژی در تاریخ بشر نیز همچون مدل موهای دونالد ترامپ مورد قبول همگان است.

در قرن ۲۱، بشر به بسیاری از چیزهای که حتی فکرش را هم نمی‌کرد، رسید، اما همچنان راه طولانی در پیش دارد. با این حال انجام کارهای روزانه مانند مسواک زدن، بیدار شدن از خواب و برخی موارد مشابه جزو کارهای سخت محسوب می‌شود.

در ادامه با هفت اختراع آبزورد آشنا خواهید شد.

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد
دستگاه بیدار کن - همانطور که در تصویر مشخص است، دست به صورت دایره‌ای چرخیده و پس از برخورد با سر شخص خواب، او را بیدار می‌کند؛ بیدار شدن از خواب صبح یکی از سخت‌ترین کارهای دنیا است!

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد
دستگاه مسواک زن - آیا کسی را دیده‌اید که مسواک زدن جزو کارهای محبوب روزانه‌اش باشد؟ خیر. مسواک زدن واقعا جزو کارهای ملال آور در طول روز است. در این اختراع آبزورد یا نامعقول، یک بازوی رباتیک به کلاه اسکی متصل شده و فرد می‌تواند از شر مسواک زدن خلاص شود!

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد
دستگاه تهیه صبحانه - پس از مسواک زدن، زمان میل نمودن صبحانه فرا می‌رسد. دندان‌پزشکان به مسواک زدن اصرار می‌ورزند و پزشکان نیز به صبحانه خوردن. در این اختراع، یک ربات در زمان مناسب شیر و غلات را داخل یک لیوان ریخته و آن را هم می‌زند تا شخص آن را فقط میل کند

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد
دستگاه خورد کن - خورد کن سبزیجات کاری خسته کننده و البته خطرناک است. این دستگاه به همین منظور اختراع شده است.

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد
کوله پشتی یخچالی - به گوشی‌های موبایل فکر کنید که چگونه در طول چند دهه به گوشی‌های هوشمند امروزی تبدیل شدند؛ پس کوله پشتی‌ها هم می‌توانند شاهد این تغییر باشند. اگر قرار باشد در طول روز تشنه شوید، می‌توانید درست در همان نقطه نوشیدنی خنک بنوشید!

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد
خانه زیردریایی - مشکل مسکن در اکثر کلان شهرها مشکلی جدی است. به نظر من رسید که فقط با زیردریایی‌های قابل سکونت می‌توان این مشکل را حل کرد. دریاها می‌توانند به کمک ما بیایند، به شرطی که بتوانند گاهی به سطح آب بیایند و اجازه دهند لباس‌ها زیر آفتاب خشک شوند!

7 اختراع آبزورد که جهان را تغییر خواهد داد
دستشویی مجهز به عایق صوتی - خیلی چیزها را می‌توان با دوستان به اشتراک گذاشت: مثل هدیه خریدن، محبت کردن و یا سینما رفتن؛ اما برخی چیزها را شخص فقط باید برای خودش حفظ کند: مثل مسائل مرتبط با قضای حاجت! مشکل اینجا است که در دستشویی‌های امروزه انگار چند عدد بلندگو نصب کرده‌اند تا تمام فعالیت‌های شخص در طول مراسم قضای حاجت به شکلی غلو شده به نمایش درآید. گاهی اوقات به فکرمان می‌رسد که سرفه کنیم تا بتوانیم حضار را کمی حداقل گمراه کنیم! اما دستشویی مجهز به عایق صوتی برای آپارتمان‌های چند وجبی امروز راهکاری منطقی به نظر می‌رسد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج