۲۹۶۹۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

استفاده از موبايل روی نيمكت ممنوع

مربياني كه در نشست‌هاي خبري شركت نكنند جريمه مي‌شوند و مربياني كه از حضور بر روي نيمكت تيمشان محروم‌اند، حق برقراري هيچ‌گونه ارتباطي را با نيمكت از طريق تلفن همراه ندارند.

خبرگزاری ایسنا: سازمان ليگ برتر فوتبال با ابلاغ دستوري اعلام كرد، مربياني كه در نشست‌هاي خبري شركت نكنند جريمه مي‌شوند و مربياني كه از حضور بر روي نيمكت تيمشان محروم‌اند، حق برقراري هيچ‌گونه ارتباطي را با نيمكت از طريق تلفن همراه ندارند.

اين سازمان در نامه‌ای به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال لیگ برتری قوانین مربوط به حضور مربیان در نشستهای خبری را ابلاغ کرد كه بر این اساس سرمربیانی که بدون دلیل موجه در نشست‌های خبری قبل و پس از پایان بازی شرکت نکنند مطابق بند ۵۴ قوانین باشگاهی کنفدراسیون فوتبال آسیا و ماده ۲۵ آئین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال جریمه خواهند شد. فرد متخلف همچنین باید در مدت ۳۰ روز مبلغ جریمه را شخصا به حساب فدراسیون واریز و فیش را ارایه کند در غیر این صورت از حضورش در مسابقات جلوگیری به عمل می‌آید.

همچنين سرمربیان محروم هم باید در نشست‌های خبری قبل و بعد از مسابقه حاضر شوند. در نامه سازمان لیگ به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال تاکید شده آن دسته از بازیکنان و مربیانی که در محوطه غیرمجاز با خبرنگاران رسانه‌های گروهی مصاحبه کنند نیز جریمه می‌شوند. منطقه مجاز منطقه میکسد زون است که توسط شرکت تبلیغاتی تعیین شده (از رختکن تیم تا اتوبوس پارک شده) است و بازیکنان باید از این منطقه عبور کنند البته مصاحبه با رسانه‌ها اختیاری است. مربیان تیم ها نیز فقط در منطقه میکسد زون حق مصاحبه با رسانه‌ها را دارند.

در نامه سازمان لیگ به باشگاه‌ها و هیئت های فوتبال لیگ برتری همچنين تاکید شده که مربیان محروم حق برقراری هیچ گونه ارتباطی با نیمکت تیم‌شان را از طریق تلفن همراه، لپ تاپ و وسایل الکترونیکی و بی سیم را ندارند و در صورت گزارش نماینده سازمان لیگ پرونده وی به کمیته انضباطی ارسال می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج