جاباما
۲۹۷۳۴۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

مهم ترین علل مشکلات جنسی

رئیس بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) شایع ترین مسائل جنسی در مردان را مشکلات زودانزالی و نعوظ دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد از مشکلات جنسی مردان قابل درمان است.

خبرآنلاین: رئیس بخش ارولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) شایع ترین مسائل جنسی در مردان را مشکلات زودانزالی و نعوظ دانست و گفت: بیش از ۹۰ درصد از مشکلات جنسی مردان قابل درمان است.

محسن آیتی با اشاره به برگزاری روز ملی «سلامت مردان در ۶ اسفندماه» گفت: مشکلات روحی؛ روانی و دیابت ازعوامل اصلی بروز مشکلات جنسی هستند که برای نمونه مشکلات نعوظ از این عوامل نیز تبعیت می کند.

او با اشاره به اینکه اولین مشکل شایع جنسی در مردان زودانزالی و بعد نعوظ است، ادامه داد: سلامت جنسی در رفتار و استحکام خانواده ها کمک می کند و از بین رفتن آن موجب از بین رفتن مسائل اجتماعی؛ روابط زن و شوهر و گاهی نیز از هم پاشیدن خانواده ها می شود.

جراح و متخصص کلیه و مجاری ادرار گفت: به طور معمول مردان از بیان مسائل و مشکلات جنسی شان خجالت می کشند و از مراجعه به پزشک نیز خودداری می کنند. به همین دلیل در جامعه صحبت از مسائل جنسی تابو است، اما باید در این باره با فرهنگ سازی مناسب به فکر حل مشکلات اساسی مربوطه درجامعه بود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران تأکید کرد: بیش از ۹۰ درصد مشکلات جنسی در مردان در همه سنین قابل درمان است که البته مراجعه همزمان و به موقع زن و مرد به پزشک، به طور قطع پاسخ بهتری به درمان می دهد.

آیتی هشدار داد، جدی نگرفتن مسائل جنسی و عدم انجام اقدامات درمانی برای زندگی فردی و زناشویی افراد جامعه عوارض بسیار جدی و مخربی دارد که به همین خاطر باید به این مسایل توجه جدی شود.

او گفت: بنابراین انجمن اورولوژی ایران همزمان با برگزاری روز ملی سلامت مردان، امسال توجه به مشکلات جنسی و زناشویی را در دستورکار قرار داده است.ضمن اینکه مردان می توانند برای ویزیت رایگان توسط اورولوژیست ها به مراکز درمانی در نظرگرفته شده از جمله کلینیک های وابسته به انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران در سراسرکشور مراجعه کنند تا ازمشاوره های لازم برخوردارشوند.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      میذاشتین تمام زندگیها داغون میشد بعد این کارا رو میکردین!!!!

    • بدون نام

      سلام خوب لطفا آدرس اين مراكز هم اعلام بفرماييد.يه بار هم كه كار خوب انجام ميديد لطفا كاملش كنيد

    • محمد طالبی

      سلام خبر خوبی بود جانباز هستم از این مشکل رنج می برم ادرس لطفا

    • ناشناس

      خبرهای اموزشی ودرمانی موردقبول همگان است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج