۲۹۷۴۶۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بختیاری زاده:

نام استقلال اهواز را باید عوض کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با بازی های خوبی که بازیکنان استقلال اهواز انجام داده اند، باید نام این تیم را به شیران خوزستان عوض کنیم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: با بازی های خوبی که بازیکنان استقلال اهواز انجام داده اند، باید نام این تیم را به شیران خوزستان عوض کنیم.

سیاوش بختیاری زاده عصر امروز شنبه پس از تساوی خانگی تیمش در برابر ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ما این روزها با دستان خالی به مصاف تیم های قدر لیگ برتر می رویم. هفته قبل در تهران در برابر استقلال تهران یک نمایش خیره کننده داشتیم و امروز هم در برابر ذوب آهن تیم بازی عالی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: به نظر من با این بازی های خوبی که بازیکنان من به نمایش گذاشتند باید اسم تیم استقلال اهواز عوض شود و به آنها شیران خوزستان بگوئیم چرا که در دو هفته اخیر آنها دو کار بسیار بزرگ انجام دادند و دو تیم بزرگ فوتبال ایران را متوقف کردند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: امروز بازیکنان ما در ۲۰ دقیقه آخر بازی در برابر ذوب آهن، فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند و باید از همه آنها تشکر کنم.

بختیاری زاده در اظهارنظری جالب گفت: کی روش سرمربی تیم ملی باید نگاه جدی به بازیکنان من داشته باشد و به آنها اعتماد کند. پیش از این هم فوتبال ملی ما از اعتماد به بازیکنان خوزستانی مثل صفر ایرانپاک و برادران مظلومی سوده کرده است و امروز هم می توان به بازیکنان خوزستانی اعتماد کرد چرا که وقتی تیم ملی از بازیکنان خوزستان خالی بوده، ضربه خورده است.

وی تصرح کرد: استقلال اهواز تیم با شخصیتی شده است و من از بزرگان خوزستان درخواست دارم که به این تیم نگاه ویژه ای داشته باشند و با کمک کردن به آنها، سهیمه خوزستان در لیگ برتر را حفظ کنند.

بختیاری زاده تصریح کرد: ما بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده ایم که در بازی های گذشته نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم ولی امروز یکی از آنها به میدان رفت و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت.

سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: ما سه بازی سخت پیش رو داشتیم که دو دیدار آن را پشت سر گذاشتیم و در هفته آینده باید به مصاف نفت تهران برویم که من همین جا به مردم خوزستان وعده می دهم که دومین سه امتیاز خود در این فصل را در برابر نفت تهران دشت می کنیم.

بختیاری زاده در خصوص وضع مالی باشگاه استقلال اهواز نیز گفت: وضع خوب نیست. برای نمونه من نه تنها پولی دریافت نکرده ام که حتی از جیب خود برای این تیم خرج کرده ام ولی برای خرج کردن برای فوتبال خوزستان افتخار می کنم.

از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر باشگاه های کشور، عصر امروز تیم های استقلال اهواز و ذوب آهن در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج