۲۹۷۶۸۸
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

دانش آموزان تهرانی قلیان دوست دارند!

معاون بهداشت وزارت بهداشت آمار مصرف قلیان و سیگار میان دانش آموزان تهرانی را به ترتیب ۵۱.۲ و ۳۱ درصد اعلام کرد و بر آسیب‌رسان بودن این موضوع تاکید کرد.

ایسنا نوشت: معاون بهداشت وزارت بهداشت آمار مصرف قلیان و سیگار میان دانش آموزان تهرانی را به ترتیب ۵۱.۲ و ۳۱ درصد اعلام کرد و بر آسیب‌رسان بودن این موضوع تاکید کرد.

علی اکبر سیاری در نشست معاونان بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با اشاره به بررسی درباره میزان شیوع مصرف دخانیات میان دانش آموزان تهران گفت: طبق این بررسی 51.2 درصد دانش آموزان تهرانی قلیان مصرف کرده‌اند. 31 درصد نیز سیگار کشیده‌اند. این آسیب جدی است. 90 درصد کسانی که معتاد به سیگار هستند نیز مصرف آن را از سنین کمتر از 18 سال شروع کرده‌اند.

مواد روانگردان در قلیان‌ها

او همچنین به همکاری وزارت بهداشت و اماکن و اصناف در خصوص پیگیری عدم صدور مجوز قلیان اشاره کرد و گفت: ما با مراکزی که بدون مجوز قلیان عرضه می‌کنند، برخورد خواهیم کرد. همچنین برنامه‌هایی در خصوص اطلاع‌رسانی به مردم و دانش‌آموزان طراحی شده است. در برخی مراکز عرضه قلیان مواد روان‌گردان در قلیان‌ها دیده شده که ما گزارش آن را به قوه قضاییه داده‌ایم و منتظر پیگیری آن هستیم.

غنی‌سازی شیر مدارس

سیاری، از غنی سازی شیر مدارس با همکاری صنایع لبنی در 11 دانشگاه علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: این شیرها در حال توزیع است.

معاون بهداشت وزیر بهداشت در خصوص برنامه این وزارتخانه در ایام نوروز برای نظارت بر مراکز فروش مواد غذایی گفت: در ایام نوروز سامانه ۱۹۰ در سراسر کشور پاسخگوی شکایت‌های مردمی خواهد بود. همچنین ۱۰۰۰ نفر نیز بر اماکن عمومی و فروشگاه‌های مواد غذایی نظارت خواهند کرد. در این خصوص نیز ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده که مسئولیت ساماندهی این نظارت‌ها را بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      وقتی دانش آموز علنا مواد میاره مدرسه و مدیر و معاون بنا به سیاست عدم اخراج آموزش و پرورش نمیتونه با اونها برخورد کنه باید هم منتظر همچین عواقبی باشیم!

    • فرهاد

      دولت ومجلس بایدقانونی راتصویب کنند که قلیان روهماننددیگرموادمخدرممنوع کننداگرهم اکنون چنین کاری نکننددرآینده دیگرمشکل می توان چنین کاری کردبچه های زیر10سال هم درکنارخانواده خودقلیان می کشندواین شروع اعتیاداست.کوگوش شنوا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج