۲۹۷۷۷۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آباژورهای رمانتیک کننده!

اگر می خواهید دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان متفاوت باشد، به جای آباژورهای رومیزی می توانید از آباژورهای سقفی استفاده کنید. این آباژورها می توانند سیم های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب تان پایین بیایند. جلوه مدرن این آباژورها را به سادگی نمی توان نادیده گرفت.

وب سایت چیدانه: اگر می خواهید دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان متفاوت باشد، به جای آباژورهای رومیزی می توانید از آباژورهای سقفی استفاده کنید. این آباژورها می توانند سیم های بلندی داشته باشند و از سقف تا کنار تخت خواب تان پایین بیایند. جلوه مدرن این آباژورها را به سادگی نمی توان نادیده گرفت.

۱۲ آباژور که اتاق خواب شما را رمانتیک می کنند!

آباژورهای رمانتیک کننده!

مگر می شود از آباژورها و حس آرامش دهنده آن ها در اتاق خواب به راحتی گذشت؟ آباژورهای شیک دکوراسیون منزل شما را زیر و رو می کنند و من به راحتی به شما این اطمینان را خواهم داد که اصلا از حضور آن ها در فضای اتاق خواب تان و حتی دکوراسیون داخلی منزل تان پشیمان نخواهید شد، اما اگر نمی دانید که چگونه باید این عناصر زیبای آرامش دهنده را به اتاق خواب تان بیاورید این مطلب به شما کمک خواهد کرد، به شرط آن که تا انتهای آن با چیدانه همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


خودنمایی مکعب های شیشه ای در برج اداری فرمانیه تهران!

آباژورهای رمانتیک کننده!

خلق پروژه ای در دل سلسله جبال البرز همسو با طبیعت چالشی موثر در روند طراحی است ، پروژه طراحی برج اداری ـ تجاری پرسیس به معماری شهاب علیدوست و صونا افتخار اعظم یکی از همین پروژه های چالش برانگیز در منطقه ی فرمانیه است که با تلفیق فضای سبز در نمای بیرونی ساختمان توانسته است طراحی متفاوتی را خلق نماید با چیدانه همراه باشید تا با هم به گوشه و کنار آن سری بزنیم.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۹ ایده طراحی داخلی برای زندگی راحت تر معلولین!

آباژورهای رمانتیک کننده!

معلولان را به جرات می توان جزو مظلوم ترین افراد جامعه دانست. این افراد به دلیل مشکلات حرکتی و بعضا استفاده از وسایلی مانند ویلچرها، احتیاج به فضاهایی با پتانسیل و طراحی دکوراسیون داخلی خاص دارند. امروز در چیدانه ما تصمیم گرفتیم که به نکاتی مخصوص افراد معلول بپردازیم و ببینیم که چگونه طراحی دکوراسیون داخلی یک خانه می تواند به این افراد کمک می کند تا زندگی راحت تری را تجربه کنند. با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


۸ پیشنهاد شگفت انگیز برای فضای زیر پله

آباژورهای رمانتیک کننده!

اکثر ما از فضای زیر پله در منزل مان به عنوان انبار استفاده می کنیم، اما چرا یک بار به این موضوع از دید دیگری نگاه نکنیم و جلوه ی تازه ای به آن ندهیم؟ می توان به راحتی هر نوع مبلمان و تجهیزاتی را برای این فضا و متناسب با شکل آن سفارش داد. فقط کافی است تصمیم بگیرید می خواهید زیر پله را به چه مکانی در دکوراسیون داخلی منزل تان تبدیل کنید؟ چیدانه امروز با ایده‌هایی هوشمندانه برای زیر پله ها آمده تا این تصمیم گیری را برای شما راحت تر کند؛ پیشنهاد هایی که شاید نیازی صرف هزینه و نیروی چندانی نداشته باشد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...


قرنیز، ساده ترین تزیین دیوار و کف!

آباژورهای رمانتیک کننده!

از جمله مواردی که در فضای داخلی ساختمان ها می بینیم و زیبایی خاصی به دکوراسیون ما می بخشند قرنیزها هستند، با نزدیک شدن به سال نو همه ی ما دوست داریم ظاهری خاص و متفاوت به فضای داخلی خود ببخشیم تعویض قرنیزها یکی از مواردی است که با آن به سادگی می توانیم ظاهر متفاوتی به دکوراسیون خود ببخشیم، اما اینکه کجا، چطور و چگونه از آنها استفاده کنیم موضوعی است که امروز در چیدانه می خواهیم به آن بپردازیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج