۲۹۷۹۶۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

خواهرکشی با شلیک گلوله

كارآگاهان پليس پايتخت بازجويي از پسري را آغاز كرده‌اند كه متهم است خواهرش را با شليك گلوله به قتل رسانده است.

روزنامه اعتماد: كارآگاهان پليس پايتخت بازجويي از پسري را آغاز كرده‌اند كه متهم است خواهرش را با شليك گلوله به قتل رسانده است.

رسيدگي به اين پرونده از صبح هجدهم آذر امسال با كشف جسد زني جوان در شهرك وليعصر تهران از سوي كلانتري ١٥٣ آغاز شد. با حضور ماموران در محل، يكي از اهالي به آنها مراجعه كرد و گفت: «امروز صبح وقتي داشتم به محل كارم مي‌رفتم با جسد پتوپيچ شده زني در داخل كانال آب روبه‌رو شدم و سريع با پليس تماس گرفتم.».

همزمان با تشكيل پرونده‌اي با موضوع «مرگ مشكوك»، قاضي مدير روستا، بازپرس كشيك قتل در محل حاضر و دستور انجام بررسي‌هاي ابتدايي روي جسد را صادر كرد. تحقيقات تيم پزشكي قانوني نشان مي‌داد متوفي از ناحيه سر به‌شدت دچار شكستگي و خونريزي شده و قاتل يا قاتلان، او را پس از كشتن، پتوپيچ كرده و داخل كانال آب رها كرده‌اند. در ادامه رسيدگي به پرونده و با انتقال جسد به پزشكي قانوني، علت مرگ «اصابت گلوله به سر» اعلام شد. به اين ترتيب موضوع پرونده به «قتل عمد» تغيير كرد و تحقيقات براي شناسايي هويت مقتول آغاز شد. بررسي بانك اطلاعاتي پليس نشان مي‌داد مقتول زني ٤٢ ساله است كه چند سال پيش از همسرش جدا شده و چند سابقه كيفري در ارتباط با مواد مخدر نيز دارد.

با كشف هويت مقتول، كارآگاهان به تحقيق از خانواده او پرداختند. در نخستين گام همسر سابق مقتول از وقوع حادثه اظهار بي‌اطلاعي كرد و گفت: «من ١٥ سال پيش از همسرم - مقتول - جدا شدم و در اين مدت ارتباطي با او نداشتم. ما دو فرزند دختر داريم كه هر دوي‌شان ازدواج كرده‌اند. متاسفانه همسرم به شكل حرفه‌اي به مواد مخدر از نوع شيشه اعتياد داشت و چند سابقه كيفري هم داشت. » پس از همسر سابق مقتول، دو دختر او نيز مورد تحقيق قرار گرفتند. يكي از آنها به كارآگاهان گفت: «من هشت ساله بودم كه پدر و مادرم از هم جدا شدند. من و خواهرم با مادرمان زندگي مي‌كرديم. وقتي ازدواج كرديم او تنها شد. چند بار براي ترك مواد او را به كمپ برديم اما هر دفعه پس از بيرون آمدن بار ديگر مصرف مواد مخدر از نوع شيشه را شروع كرد. او اهل دعوا بود و پرخاش مي‌كرد.»

با ثبت حرف‌هاي خانواده مقتول، تحقيقات ميداني از اهالي محل زندگي او نيز در دستور كار ماموران قرار گرفت. بررسي‌ها نشان مي‌داد تعدادي از همسايه‌ها مدتي قبل از وقوع حادثه، برادر مقتول را با او ديده‌اند. به اين ترتيب پسر ٢٧ ساله دستگير و براي انجام بازجويي در اختيار بازپرس پرونده قرار گرفت. او اما با وجود اسناد و مدارك پليسي قتل خواهرش را انكار كرد و گفت: «به خاطر مصرف موادمخدر، كارتن خواب شده بودم. خواهرم مرا به خانه خودش برد اما او هم خودش شيشه مصرف مي‌كرد. قبل از وقوع حادثه به خانه‌اش رفته بودم كه از من خواست براي تهيه شيشه بيرون بروم. وقتي برگشتم او را نديدم. چند ساعت بعد پليس دستگيرم كرد.»

انكار قتل از سوي برادر مقتول در حالي است كه بررسي سوابقش در پليس آگاهي نشان مي‌دهد كه او پيش از اين به اتهام درگيري، سرقت و مصرف مواد مخدر دستگير شده و به زندان افتاده است. قاضي محسن مدير روستا، بازپرس شعبه ششم دادسراي امور جنايي تهران براي تحقيقات بيشتر او را در اختيار اداره دهم وي‍ژه قتل پليس آگاهي تهران بزرگ قرار داده و بررسي‌ها براي كشف جزييات حادثه همچنان ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج