۲۹۸۱۰۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

اولین BMW i۸ در ایران پلاک شد

اولین دستگاه اتومبیل BMW i۸ از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک شده و از این پس شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های کشور خواهیم بود.

مجله دیجی کالا: اولین دستگاه اتومبیل BMW i۸ از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک شده و از این پس شاهد حضور این خودرو در خیابان‌ها و جاده‌های کشور خواهیم بود.

نزدیک به ۵۰ دستگاه از این اتومبیل لوکس شرکت BMW وارد ایران شده که در طول سال گذشته بیشتر به عنوان یک کالای گران قیمت تزئینی مورد استفاده قرار می‌گرفتند و می‌شد آن‌ها را در نمایشگاه‌های مختلف مشاهده کرد. به نظر می‌رسد که شرایط لازم برای استفاده از این اتومبیل‌ها به وجود آمده و این خودروها مجوز حرکت در خیابان‌های کشور را به دست آوردند و توسط پلیس راهنمایی و رانندگی پلاک شده‌اند.

اولین BMW i8 در ایران پلاک شد

این اتومبیل درحالی وارد بازار کشور می‌شود که شرکت پرشیا خودرو نماینده‌ی رسمی BMW در ایران به این موضوع اشاره کرده بود که وارد کردن این اتومبیل لوکس نیاز به اخذ مجوزهای مختلف دارد و وارد کننده هم باید آموزش‌های فنی لازم برای اریه‌ی خدمات و تامین قطعات یدکی را دیده باشد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، i۸ توسط برخی واردکنندگان با حداقل تعرفه‌ی گمرک وارد کشور شده و با قیمت ۲ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. البته قیمت تمام شده‌ی این خودروی لوکس با تعرفه‌ی واردات ۴ درصد نزدیک به ۷۰۰ میلیون تومان می‌شود.

باید به این موضوع اشاره کنیم که BMW i۸ یکی از پیشرفته‌ترین اتومبیل‌های دنیا به شمار می‌رود و برای استفاده از آن باید زیر ساخت‌های لازم را فراهم کرد. برای استفاده از این اتومبیل نیاز به آموزش‌های خاص جهت ارائه‌ی سرویس خدمات پس از فروش است.

شرکت BMW مدتی پیش مدل جدیدی از این اتومبیل را معرفی کرد که به یک دوربین پانوراما مجهز شده است. این اتومبیل یک مدل Spyder هم دارد که هنوز تولید نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلی

      مال منه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج