۲۹۸۱۱۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ارور تاریخ در iOS را چگونه برطرف کنیم؟

روز جمعه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باگ موجود در بخش تاریخ iOS باعث می‌شود برخی دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل کارایی خود را از دست بدهند. امروز روشی ساده برای حل این مشکل منتشر شده است.

zoomit.ir - حامی غفاری: روز جمعه خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باگ موجود در بخش تاریخ iOS باعث می‌شود برخی دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل کارایی خود را از دست بدهند. امروز روشی ساده برای حل این مشکل منتشر شده است.

ارور تاریخ در iOS را چگونه برطرف کنیم؟

اخیرا دو باگ عجیب دارندگان دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی‌اواس به ویژه کاربران گوشی‌های آیفون را دچار مشکل کرده است. بعد از ارور ۵۳، باگ موجود در تاریخ این سیستم عامل باعث می‌شود تا تاریخ سیستم به اول ژانویه ۱۹۷۰ میلادی برگردد که به همین دلیل دستگاه شما دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت.

این باگ که بسیاری از محصولات اپل شامل تمام گوشی‌های این کمپانی شامل آیفون ۵ اس، تمامی آیپدها شامل آیپد ایر و آیپد مینی ۲ و تمامی نسل‌های بعد از آنها و نسل ششم آیپادتاچ را دچار مشکل کرده باعث می‌شود تاریخ تمامی دستگاه‌های مبتنی بر نسخه‌ی ۶۴ بیتی آی‌اواس روی اول ژانویه ۱۹۷۰ یعنی اولین روز آغاز به کار یونیکس قرار گیرد.

بعد از این تاریخ دستگاه‌های مبتنی بر یونیکس زمان را براساس ثانیه‌ها دنبال می‌کنند و چون زمان به صورت یک عدد ۳۲ بیتی ذخیره می‌شود و به این دلیل ابزارهای مبتنی بر iOS ۶۴ بیتی در نزدیکی زمان صفر دچار مشکل می‌شوند.

امروز برای برطرف کردن این باگ راه حلی ساده منتشر شده که براساس این گزارش کافی است یک بار باتری دستگاه شما کاملا خالی شود. بعد از تخلیه‌ی کامل شارژ باتری، تاریخ دستگاه به صورت خودکار به تاریخ و زمان فعلی بازمی‌گردد.

اگر با این مشکل روبرو شده‌اید در صورت تست روش بالا می‌توانید در بخش نظرات ما را از نتیجه‌ی آن باخبر کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج