۲۹۸۱۷۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فحاشی وست به سوییفت

بین «کانیه وست» و «تیلور سوییفت» دوباره جنگ درگرفته است. اگرچه گزارش رسانه ها نشان می داد که در ماه های اخیر آرامش بین این دو خواننده حاکم است، کانیه وست در یکی از آهنگ های آخرین آلبومش به تیلور سوییفت فحاشی کرده و همین اتفاق جنگ دوباره را کلید زده است.

روزنامه هفت صبح: بین «کانیه وست» و «تیلور سوییفت» دوباره جنگ درگرفته است. اگرچه گزارش رسانه ها نشان می داد که در ماه های اخیر آرامش بین این دو خواننده حاکم است، کانیه وست در یکی از آهنگ های آخرین آلبومش به تیلور سوییفت فحاشی کرده و همین اتفاق جنگ دوباره را کلید زده است.

آخرین آلبوم وست، «زندگی پابلو» نام دارد اما چهارمین قطعه این آلبوم باعث شده است که طرفداران سوییفت به شدت نسبت به وست واکنش نشان دهند. این قطعه «مشهور» نام دارد و شوهر کیم کارداشیان در آن رسما به تیلور سوییفت فحاشی می کند.

فحاشی وست به سوییفت

وست در این قطعه به حادثه سال ۲۰۰۹ اشاره می کند که تیلور سوییفت در مراسم جایزه ام تی وی روی صحنه رفت و وست او را تحقیر کرد. وست در آن زمان معتقد بود که سوییفت استحقاق دریافت آن جایزه را نداشته است.

یک سال بعد از این اتفاق بود که وست رسما از سوییفت عذرخواهی کرد. با این حال «تی ام زد» نوشته است که ماه گذشته وست با سوییفت تماس گرفته و او را در جریان محتوای این ترانه خود قرار داده و گفته است که این تنها یک «شوخی» است. با این حال یکی از نزدیکان سوییفت گفته کانیه در آن تماس چیزی از محتوای ترانه نگفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج