۲۹۸۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پوتین شریک برلوسکونی در میلان

رئیس جمهور روسیه به زودی از سرمایه گذاران روسونری خواهد شد. پوتین برای سرمایه گذاری در میلان رقم درشت ۱۸۰ میلیون یورو را به برلوسکونی می پردازد.

خبرآنلاین: رئیس جمهور روسیه به زودی از سرمایه گذاران روسونری خواهد شد. پوتین برای سرمایه گذاری در میلان رقم درشت ۱۸۰ میلیون یورو را به برلوسکونی می پردازد.

گمانه زنی‌‌ها در ایتالیا پیرامون سرمایه گذاری ولادمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در باشگاه میلان در حال افزایش است.

سیلویو برلوسکونی مالک باشگاه میلان و نخست وزیر سابق و پر حاشیه ایتالیا در گذشته از علاقه اش به واگذاری باشگاه به سرمایه گذاران با نفوذ برای بهبود وضعیت روسونری خبر داده بود و حالا این شایعه به صورت جدی تر مطرح شده.

پس از فروش ایبراهیمویچ و تیاگو سیلوا به پاریس سن ژرمن میلان توانست تمام بدهی‌های خود را پرداخت کند و برلوسکنی در پاسخ به این موضوع گفت: «در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و امور مالی باشگاه تا ۳، ۴ سال آینده روند رو به رشدی را طی خواهد کرد.»

او همچنین در واکنش به احتمال سرمایه گذاری افراد خارجی‌ در باشگاه به شبکه اختصاصی میلان گفت: « تمام در‌ها برای هر کسی‌ که هدفش کمک به باشگاه میلان باشد باز است . میلان در قلب همه ماست و همیشه به فکر‌ بهترین‌ها برای این تیم هستیم.»

روزنامه گازتا دلواسپورت ایتالیا در گزارشی از سفر چهار روزه برلوسکونی به روسیه برای انجام امور غیر سیاسی خبر داده و سرمایه گذاری رئیس جمهور روسیه در میلان را توسط یک شرکت نفتی به نام «گازپروم» بسیار محتمل می‌‌داند.

در حال حاضر شرکت گازپروم سرمایه گذاری‌های گسترده ای‌ در فوتبال کرده و اسپانسر تیم‌های بزرگی‌ چون زنیت سن پترزبورگ و شالکه هم هست.

رسانه‌های ایتالیایی معتقدند برلوسکونی و پوتین رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر دارند و رئیس جمهور روسیه بزودی و با مبلغ ۱۸۰ میلیون یورو، ۲۵ درصد سهام پر افتخار ترین باشگاه ایتالیا را خریداری خواهد کرد.

این در شرایطی است که ایتالیا این روزها با رکود اقتصادی روبروست و تیم نخست وزیر همیشه جنجالی این کشور نتوانسته ستاره هایش را برای بدهی هایی که دارد ، در تیم نگه دارد و آنها را به پاریس سن ژرمن و مالکان قطری اش فروخته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج