۲۹۸۲۷۲
۷ نظر
۵۰۰۸
۷ نظر
۵۰۰۸
پ

به‌ رگبار بستن پمپ بنزین در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از تیراندازی در پمپ بنزین با انگیزه انتقامجویانه خبر داد. در این درگیری یک نفر کشته و یکی از متصدیان پمپ بنزین مجروح شد.

خبرگزاری آنا: فرمانده انتظامی استان کرمان از تیراندازی در پمپ بنزین با انگیزه انتقامجویانه خبر داد. در این درگیری یک نفر کشته و یکی از متصدیان پمپ بنزین مجروح شد.

سرهنگ رضا بنی اسدی گفت: روز گذشته تیراندازی در پمپ بنزین رحمت آباد شهرستان ریگان استان کرمان رخ داد. با اعلام این خبر ماموران راهی محل شده و دریافتند فردی سوار بر خودروی پژو اقدام به تیراندازی در پمپ بنزین کرده است. در این حادثه راننده میانسالی که برای سوختگیری از خودرو خود پیاده شده بود کشته و یکی از متصدیان پمپ بنزین مجروح شده که به بیمارستان انتقال داده شد.

وی ادامه داد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد پسر جوانی سوار بر خودروی پژو، با اسلحه جنگی، پمپ بنزین را به رگبار بسته است. در ادامه بررسی ها، هویت پسر جوان به‌دست آمد. طبق تحقیقات مشخص شد که مقتول این پرونده ۱۵ سال قبل پدر متهم جوان را در روستای عباسعلی از توابع ریگان به قتل می رساند. در همان سال های اول، مرد میانسال بازداشت می‌شود و با وساطتت ریش سفیدان، خانواده مقتول رضایت داده و از اعدام نجات پیدا می کند. با گذشت ۱۵ سال از آن جنایت، پسر مقتول، تحت تاثیر حرف های اغواگرانه دیگران، تصمیم به انتقام‌گیری از قاتل پدر می کند. او سلاح جنگی تهیه کرده و پس از اینکه مرد میانسال از خودرو خود برای سوختگیری پیاده می شود به طرف او تیراندازی می کند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان بررسی ها برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      معتقد به انتغام نیستم اما اگر من و شما به جای ان جوان بودیم چه می کردیم

    • بدون نام

      کار خوبی کرده

    • ناشناس

      به نظرم با مماشات قانون با قاتلان بهترین گزینه را انتخاب کرده است افرین بر او که طعم کشته شدن را بر خانواده قاتل چشاند

      پاسخ ها

      • حمزه

        داداش اینطوری حرف نزن.خدا رو شکر من تجربه هیچ کدوم و نداشتم.اما خدایی نکرده دور از جوون اتفاقی یکی توسط شما یا خانوادتون کشته بشه.حالا غیر عمدی یا سهوی کلا اتفاقی بازم انتظارت همینه؟قتل قتله.درسته.قانون هم مماشات میکنه با اراذل بیشتر.بی گناها بیشتر گرفتارن چون راه فرار قانون و بلد نیستن.اما ما که نمیدونیم چه اتفاقی افتاده شاید اون بنده خدا هم مرتکب قتل غیر عمد شده بوده.داغ داغه.میدونم.اما همه که نباید به یه آتیش بسوزن.اگر بخشیدنش دیگه دست از سرش بردارن.اگرم نمیخواستن ببخشن حقشون بوده قصاص کنن خوب میکردن.دیگه بعد بخشش این کارا یکمی به نظرم بد و زشته.

    • رضا کرد

      طرف پدر آدمو کشته باشه بعد راست راست بگرده آخر بی غیرتیه همون که بکششیش و قاتل باشی و اعدام بشی از یه عمر عذاب وجدان و خودخوری بهتره

    • Aryan

      خب سهوي به قتل رسونده يا عمدي؟

    • بدون نام

      ان لزت در بخشیش است درانتقام نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج