۲۹۸۲۸۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حربه جدید فروش بلیت استقلال – هاماربی

طرح پیش فروش بلیت دیدار دوستانه هاماربی با استقلال در نوروز ۹۵ با استقبال چندانی از سوی سوئدی ها روبرو نشد.

ورزش سه: طرح پیش فروش بلیت دیدار دوستانه هاماربی با استقلال در نوروز ۹۵ با استقبال چندانی از سوی سوئدی ها روبرو نشد.

در شرایطی که سفر کاروان استقلال به سوئد برای برگزاری دیدار دوستانه با هاماربی در روزهای ابتدایی سال ۹۵ قطعی شد از دو ماه گذشته با هماهنگی دو باشگاه و شرکت اسپانسر این دیدار دوستانه مقدمات پیش فروش بلیت های بازی فراهم شد به این امید که ۳۵ هزار بلیت در کمترین زمان ممکن به فروش برسد.

با گذشت چند هفته از آغاز فروش بلیت های این بازی استقبال چندانی از سوی سوئدی ها برای خرید بلیت ها صورت نگرفت تا همین اتفاق نگرانی شدیدی برای باشگاه هاماربی و اسپانسر طرف قرارداد رقم بخورد از همین رو شرکت MECA که در زمینه سرویس دهی به خودروها فعالیت می کند به عنوان اسپانسر حربه جدیدی را برای تشویق سوئدی ها برای خرید بلیت ها در دستور کار قرارداد که جالب توجه بود.

سایت باشگاه هاماربی در آخرین اخبار از بازی با استقلال اطلاعیه ای روی خروجی خود قرار داد که در این اطلاعیه شرکت MECA طرح جالبی برای مشتریان خود در قبال دریافت بلیت بازی استقلال - هاماربی در نظر گرفته که متن این اطلاعیه به این شرح است:«چه خوب که برای دیدن بازی استقلال و هاماربی در تاریخ ۲۵ مارس همراه ما هستید! اگر اتومبیل خودتان را نزد ما حداقل به قیمت ۳۰۰۰ کرون سرویس کنید شرکت MECA بلیت بازی هاماربی با استقلال را به شما هدیه خواهد کرد . این سرویس می بایستی تا ۹ مارس ۲۰۱۶ (۱۹ اسفند ۹۴) در تعمیرگاه‌های مکا در استان استکهلم انجام گردد. بعد از سرویس اتومبیل اطلاعات لازم برای چگونگی دریافت بلیت ها در استادیوم توسط ایمیل به شما داده خواهد شد و در صورت عدم دسترسی به آدرس ایمیل بلیت ها به آدرس منزل شما ارسال خواهند شد. همین حالا وقت سرویس اتومبیل خود را رزرو کنید. شما حتما مطلع هستید که با سرویس اتوموبیل تان نزد مکا این بلیت ها رایگان به شما تعلق خواهد گرفت.قیمت بلیت های هدیه ۶۰۰ کرون بوده و این پیشنهاد ویژه تا تاریخ ۹ مارس امسال قابل اعتبار می‌باشد».

جالب تر این که آخرین آمارها از فروش بلیت بازی استقلال با هاماربی در تاریخ ۶ فروردین ماه ۹۵ حکایت از فروش تنها ۳ هزار بلیت خبر می داد یعنی کمتر از ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه که این موضوع تمام پیش بینی های مسئولان برگزاری بازی را با تردید روبرو کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج