۲۹۸۴۰۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

غذاهای قابل دانلود و شهرهای حبابی؛

در سال ۲۱۱۶ چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

شهرهای زیر آب، غذاهای قابل دانلود و خانه‌های با چاپ سه بعدی تنها یک قرن دیگر با ما فاصله دارند. دانشمندان معتقدند که «شهرهای حبابی» در زیر آب ساخته خواهند شد و اعماق دریاها دیگر قابل سکونت خواهند شد.

وبسایت فرادید: شهرهای زیر آب، غذاهای قابل دانلود و خانه‌های با چاپ سه بعدی تنها یک قرن دیگر با ما فاصله دارند. دانشمندان معتقدند که «شهرهای حبابی» در زیر آب ساخته خواهند شد و اعماق دریاها دیگر قابل سکونت خواهند شد.

در سال 2116 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟
نمایی احتمالی از لندن در سال ۲۱۱۶

به گزارش ایندیپندنت، در گزارشی که به زندگی در آینده پرداخته آمده است که ابَر آسمان خراش‌ها، شهرهای زیر آب و خانه‌های با چاپ سه بعدی تا یک قرن دیگر برای انسان قابل دسترس خواهد بود.

این گزارش که SmartThings Future Living نام دارد، توسط گروهی از دانشمندان و آینده شناسان تهیه شده است. آن‌ها تاکید دارند که بشر تا یک قرن دیگر می‌تواند ساختمان‌هایی را بسازد که تا 25 طبقه در داخل زمین فرو رفته باشند.

از جمله گمانه زنی‌های دیگر آن‌ها این است که در آینده «هواپیماهای بدون سرنشین» به یکی از وسایل حمل و نقل عمومی بدل خواهد شد و همچنین «قاطرهای آینده» می‌توانند تمام یک ساختمان را برای تعطیلات جابجا کنند.

دکتر مگی آدرین پوکوک، دانشمند فضایی، می‌گوید: «زندگی امروز ما نسبت به زندگی یکصد سال پیش بسیار تغییر کرده است. اینترنت همه چیز را تغییر داده است؛ نحوه برقراری ارتباط، یادگیری و کنترل زندگی تحت تاثیر اینترنت قرار گرفته‌اند.»

در سال 2116 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟
یک نمونه شهر حبابی در سال ۲۱۱۶ بر اساس گزارش SmartThings

در سال 2116 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

در سال 2116 چه اتفاقاتی رخ خواهد داد؟

از جمله پیش‌بینی‌های دیگر گزارش این است که تمام اسباب خانه با چاپ سه بعدی تولید خواهند شد و حتی می‌توان با کمک این تکنولوژی از یک ساختمان به طور کامل کپی برداری کرد. علاوه بر آن، «ملاقات مجازی» نیز ممکن خواهد شد.

غذاهای چاپ شده با کمک فناوری چاپ سه بعدی نیز هوشمندتر خواهند شد. شما حتی می‌توانید غذای مورد نظر خودتان را از منوی سرآشپزهای محبوبتان دانلود کرده و آن‌ها را پرینت کنید. غذا در چند دقیقه به کمک چاپ سه بعدی آماده سرو کردن خواهد شد.

تا آن زمان، بشر در کره مریخ و ماه سکونت خواهد کرد. سفرهای مجازی به فضا انجام خواهد گرفت. دیوارهای خانه‌ها نیز تمام با کمک نمایشگرهای LED ساخته خواهد شد. این نمایشگرها فضا را مطابق میل شما درخواهند آورد و دیگر نیازی به تغییر چیدمان منزل نخواهد بود.

جیمز مونیگان، مدیر موسسه اسمارت تینگز بریتانیا می‌گوید: «انقلاب گوشی‌های هوشمند توانست انقلاب بزرگی را در خانه‌های هوشمند به پا کند، اما این تازه اول راه است. تنظیم دما، رطوبت، نور و تهویه در حال حاضر با کمک گوشی‌های هوشمند ممکن است، اما راه درازی در پیش است.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج