جاباما
۲۹۸۴۱۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین مهلت پیش ثبت نام عتبات

سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای، آخرین مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات را پایان وقت اداری امروز (سه شنبه) اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه ای، آخرین مهلت پیش ثبت نام سفرهای نوروزی عتبات عالیات را پایان وقت اداری امروز (سه شنبه) اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان اعزام به عتبات برای سفرهای ۲۱ اسفند ماه تا ۱۵ خرداد سال ۹۵ تا ساعت ۱۶ امروز(سه شنبه) فرصت دارند تا نسبت به پیش ثبت نام در سامانه عتبات این سازمان اقدام کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات که مایل به اعزام از ۲۱ اسفند ماه ۹۴ تا ۱۵ خرداد ماه ۹۵ هستند، با رعایت موارد مشروحه ذیل و با تکمیل فرم مربوطه در سایت (http://atabat.haj.ir) می توانند برای خود و همراهانشان پیش ثبت نام کنند.

بر همین اساس، پیش ثبت نام از ساعت ۹ روز سه شنبه بیستم بهمن آغاز شده و ساعت ۱۶ امروز(سه شنبه) پایان خواهد یافت و نتایج قرعه کشی روز شنبه اول اسفند ماه بر روی سامانه پیش ثبت نام (http://atabat.haj.ir) قابل رویت خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج