۲۹۸۴۷۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

طنز؛ بستنی‌فروشان به آغوش ملت برگردند

آیدین سیارسریع در وبسایت چیزنا نوشت:

امروز هم مثل هر روز مشغول چک کردن پست‌های جذاب و دیدنی سایت رسمی «اتحادیه صنف بستنی، آبمیوه و کافی‌شاپ تهران» بودم که چشمم به خبر مهمی افتاد. آنقدر مهم که اخباری مثل ارائه لیست مورد حمایت هاشمی رفسنجانی برای انتخابات خبرگان، نشست علی لاریجانی و کنفرانس امنیتی مونیخ در نظرم ناچیز و بی‌اهمیت آمد. تیتر کوتاه بود و تکان‌دهنده: بخشنامه مهم اداره اماکن به اتحادیه صنف آبمیوه، بستنی و کافی شاپ تهران! یعنی این بخشنامه چه چیزی می‌توانست باشد؟ اداره اماکن بار دیگر چگونه به صحنه خواهد آمد؟ این بخشنامه چه تاثیری بر مبارزات درون‌گروهی حزب دموکرات در ایالت نیوهمپشایر داشت؟ صفحه را باز کردم و بخشنامه را دیدم. بخشنامه‌ای که می‌تواند افق‌های فرهنگی جدیدی را برای آینده کشور ترسیم کند. موضوع بخشنامه چیزی نبود جز: «مقابله با ترویج فرهنگ منحط غرب موسوم به روز ولنتاین». سایت اتحادیه اطلاعیه‌ای را خطاب به واحدهای صنفی نوشته بود، به این شرح:

«به استحضار می‌رساند واحد‌های صنفی به هیچ عنوان حق تبلیغ و عرضه اجناس با نام و علائم والنتاین را ندارند و هیچگونه تجمع دختران و پسران و اهدای نمادهایی چون عروسک و گل و شکلات و… نباید در واحد صنفی به وجود بیاید در غیر این صورت عواقب ناشی از آن به عهده شخص و واحد صنفی می‌باشد».

بر این اساس:

۱) بر صاحبان کافی‌شاپ‌ها واجب است به محض مشاهده افراد مورد‌دار که اقدام به رد و بدل نمادهایی مشکوک همچون عروسک، گل و شکلات به هم می‌کنند برخورد لازم را انجام دهند.

۲) بر صاحبان بستنی‌فروشی و آبمیوه‌فروشی‌ها واجب است در صورت مشاهده عرضه و تبلیغ بستنی‌ها و آبمیوه‌های مخصوص ولنتاین با خودشان برخورد مقتضی را انجام دهند.

۳) اگر در خارج از کافی‌شاپ، آبمیوه یا بستنی‌فروشی موردی از تجمع دختران و پسران و اهدای نمادهایی چون عروسک و گل و شکلات دیده شد صاحبان این واحدهای صنفی موظف به خروج از کافی‌شاپ و برخورد با عوامل فاجعه هستند. بستن یک روزه مغازه بر اثر دیدن این فجایع غم‌انگیز بلامانع است.

۴) در صورت اهمال، سستی و بی‌توجهی صاحبان واحدهای صنفی مذکور در مورد ولنتاین طبق دستور اداره اماکن عواقب ناشی از آن به عهده واحد صنفی خواهد بود. همچنین مقتضی است در صورت ادامه مشاهده اینگونه جشن‌ها در غرب صاحبان واحدهای مذکور توضیحاتی را به اداره اماکن استان تهران معروض دارند.

انشاا… که با ادامه این سیاست‌های فرهنگی جوانان و همینطور بستنی‌فروشان دست از اقدامات خصمانه خود علیه مردم برداشته و به آغوش ملت برگردند. بغل!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج