جاباما
۲۹۸۵۲۹
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

اقامت پاداش ازدواج با زنان مطلقه!

پایگاه خبری اخبارالساعه امارات امروز (سه شنبه) نوشت: با زنان مطلقه کشورهای خلیج (فارس) ازدواج کن و اقامت دریافت کن.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه خبری اخبارالساعه امارات امروز (سه شنبه) نوشت: با زنان مطلقه کشورهای خلیج (فارس) ازدواج کن و اقامت دریافت کن.

در این خبر آمده است: بدست آوردن اقامت در همه کشورهای عربی بسیار سخت است و این امر می تواند دریافت اقامت در کویت را آسان نماید.

این پایگاه خبری در تشریح موضوع ازدواج کفالتی نوشت: این ازدواج بر دو نوع است در نوع اول مبلغی به عنوان مهریه زن در نظر گرفته می شود و در نوع دوم که ازدواج با شخص خارجی صورت می گیرد بر سر مبلغ معینی به عنوان مهریه توافق می شود، ولی دریافت مبلغ به انجام عملیات اقامت مشروط می شود تا در صورتی که موضوع اقامت حل نشود، مبلغ توافق شده به مرد برگردانده شود.

براساس آمارهای رسمی کویت، ۳۵ درصد زنان بالای ۳۵ سال در این کشور مجرد هستند.

یک نماینده مجلس کویت سال های قبل در طرحی برای حل معضل زنان مجرد، خواستار صدور قانونی برای امکان ورود 'همسران زیباروی' از کشورهای اسلامی و با ویژگی های خاص برای زنان کویتی شده بود.

مجلس کویت برای پایان بخشیدن به آنچه 'بحران زنان مجرد' نامیده شده در سال های قبل پیشنهادی را ارائه داده بود که بر اساس آن، دولت کویت مکلف می شد به کسانی که تجدید فراش کنند مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار جایزه پرداخت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوش بحال زنهای کویتی که دولتشان اینقدر بفکرشان است

    • بدون نام

      چه جور باید رفت
      تورو خدا راهنمایی کنید

    • مجید

      کویت تو مشهد کنسولگری داره ؟ ما که رفتیم

    • peyman mokaber

      بعد شما هموطنان گرامی ام هی بیایید به اعراب کشورهای حاشیه ایران توهین نمایید فقط کافیست یک مقایسه ای کوتاه ایران واین دست کشورها را در سال 1357 با وضعیت فعلی شون بنمایید وبراحتی متوجه خواهید شد که علی رغم عقب بودن از ایران در سال 57 ولی همه شون در بسیاری از شاخصه ها از ایران به مراتب جلوترند معیشت وواقتصاد وووبه ویژه فناوری اطلاعات و...سرعت اینترنت شون واین هم از قانون خوب شون برای ازدواج دختران بالای 35 سال ولی در ایران همچون کبک سر شون را زیر برف می کنند

    • سید

      حالا بشنوید از وضعیت دختران بالای 35سال ایران....ازدواج سفید...انگ فاحشه گری و دوستی با مرد متاهل..انگ ترشیدگی...متلک های اطرافیان...باعث میشه زنی که 35سالشه برای فرار از این همه انگ زن یکی بشه که میخاد بمیره یا زن کسی بشه ک زنش مرده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج