۲۹۸۵۶
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دلایل استعفای عاشوری از کادر فنی قرمزها

مشکلاتی در تیم وجود دارد که به رسم امانت باید در نزد من محفوظ بماند.

خبرگزاری مهر: مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه استعفایش ربطی به نتایج اخیر تیم و رابطه‌اش با مانوئل ندارد، گفت: مشکلاتی در تیم وجود دارد که به رسم امانت باید در نزد من محفوظ بماند.

محسن عاشوری در خصوص دلایل استعفای خود و همچنین وضعیت تیم پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: من به دلیل یکسری مشکلات شخصی استعفا دادم و استعفای من ربطی به نتایج اخیر پرسپولیس و رابطه کاری‌ام با "مانوئل ژوزه" ندارد.

عاشوری در واکنش به این موضوع که "از همان نخستین نشست خبری رسمی مانوئل ژوزه و حاضر نشدن وی در این نشست مشخص بود که رابطه کاری خوبی بین او و سرمربی پرتغالی پرسپولیس وجود ندارد"، تاکید کرد: در آن مقطع زمانی نه مانوئل و نه مدیر روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای تیم به من اطلاع نداده بودند که چنین نشستی برگزار می‌شود و من باید در آن حاضر شوم. من در آن موقع همراه تیم در اردو بودم و بازهم تاکید می‌کنم استعفای من ربطی به رابطه کاری‌ام با مانوئل ندارد.

وی در خصوص نتایج اخیر تیم پرسپولیس اظهار داشت: بازیکنان پرسپولیس در حال حاضر یکسری مشکلات فنی و همچنین روحی، روانی دارند. به عنوان نمونه استرس در وجود بازیکنان تیم پرسپولیس به ویژه در بازی‌های خانگی کاملا مشهود است ضمن اینکه مشکل هماهنگی بین بازیکنان نیز کاملا مشهود است.

عاشوری در پاسخ به این پرسش که "آیا بسته بازی کردن صبایی‌ها مقابل پرسپولیس و استفاده آنها از ضدحملات قابل پیش بینی نبود و کادر فنی تیم در این خصوص چه برنامه‌ای داشت؟"، گفت: این موضوع کاملا قابل پیش بینی بود چون به دلیل بازیکنانی که پرسپولیس در خط حمله دارد خیلی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ برتر در این فصل مقابل پرسپولیس بدین شکل بازی خواهند کرد.

مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: با این شرایط کادر فنی تیم پرسپولیس باید با آنالیز دقیق بازی‌ها راهکارها و تاکتیک‌های مناسبی را برای رویارویی با تیم‌هایی که با تاکتیک صبا مقابل پرسپولیس بازی خواهند کرد در نظر بگیرد. البته بازیکنان نیز در این خصوص نقش بسیار موثری دارند.

وی با اعلام اینکه در شرایط فعلی پرسپولیس نیاز به یک هافبک دفاعی دارد، گفت: باتوجه به اینکه کار بدنسازی بازیکنان زیر نظر من و مربی بدنساز تیم انجام شد به مانوئل و بازیکنان تیم گفتم که بازیکنان از نظر بدنی در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر یعنی در بازی مقابل تیم داماش گیلان به شرایط ایده‌آل خواهند رسید.

سرمربی پیشین تیم پرسپولیس در خاتمه تاکید کرد: البته مشکلاتی وجود دارد که به رسم امانت باید در نزد من محفوظ بماند و در شرایط فعلی من قادر به بازگو کردن آنها نیستم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج