۲۹۸۶۵۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

اتهام‌ زنی‌ جدید امارات به ایران

نماینده دائم امارات در سازمان ملل مدعی حمایت ایران از گروه‌های افراط‌گرا شد و بار دیگر ادعای اشغال جزایر سه‌گانه توسط ایران را تکرار کرد.

خبرگزاری فارس: «لانا نسیبه» نماینده دائم امارات متحده عربی در شورای امنیت سازمان ملل در سخنانی از ایران درخواست کرد به آنچه ارسال سلاح برای گروه‌های افراط‌‌گرا و حمایت از آنها نامید، پایان دهد.

بر اساس گزارش وبگاه «۲۴» امارات، نسیبه در این جلسه که به ریاست ونزوئلا برگزار شد، ادعا کرد: علی‌رغم اینکه امارات از توافق هسته‌ای ایران در سال گذشته استقبال کرد اما امید و آرزوهایی که درباره ایفای نقش سازنده تهران در منطقه انتظار می‌رفت، از بین رفته است.

وی در ادامه مدعی شد: سایر کشورهای منطقه همچنان از قانون اساسی ایران که خواستار صادر کردن انقلاب ایران به کشورهای دیگر است، در رنجند؛ ایران هنوز برخلاف اصل مساوات میان کشورها و عدم مداخله در حاکمیت آنها گام برمی‌دارد.

نسیبه بار دیگر به موضوع جزایر سه‌گانه ایرانی «تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی» نیز پرداخت و ادعا کرد: رفتارهای گذشته ایران به ویژه اشغال جزایر سه‌گانه اماراتی تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی در خلیج (فارس) مخالف با ماده دو منشور سازمان ملل است؛ بارها ایران را به ازسرگیری مذاکرات در این باره و ارجاع آن به دادگاه‌های بین‌المللی فراخواندیم اما این درخواست‌ها تا کنون گوش شنوایی نداشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسحاق

      امارات خودش چیه که حرفش بحساب بیادقوچ اگرکله زندعادتشه اخه بزتری توچته

    • بدون نام

      دادگاهیتم میکنیم یادمون نرفته برجاتو فروختی به ایرانیها پولشونو گرفتی خونه که ندادی پولشونم ندادی ... بیرونشونم کردی دوتا زن و مرد فاسد میاری کنسرت میزاری مردم و از ایران میکشی تو اون شرجی و گرما اونجا طلکشون میکنی اسمتو گذاشتی امارات خودتو ما میگردونیم شکایت کردی به کی به شیطان پرستان خودتم میگیریم صبر کن پول دادیم ساختیمت میریزمتون بیرون مطمین باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج