جاباما
۲۹۸۶۸۲
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیح شهرداری درباره حادثه خیابان آزادی

ماموران رفع سد معبر شهرداری منطقه ۲ تهران مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش منطقه قرار گرفته و مضروب شدند.

خبرگزاری ایسنا: ماموران رفع سد معبر شهرداری منطقه ۲ تهران مورد حمله تعدادی از اراذل و اوباش منطقه قرار گرفته و مضروب شدند.

محمدرضا معصوم بیگی گفت: عصر روز دوشنبه و در جریان رفع سدمعبر دستفروشان مقابل ایستگاه متروی شادمان، تعدادی از اراذل و اوباش به ماموران خدمات شهری شهرداری منطقه ۲ حمله‌ور شده و پنج نفر از آنها را مجروح و راهی بیمارستان کردند. همچنین در جریان این حادثه اراذل و اوباش اقدام به صدمه زدن شدید به خودروهای شهرداری ماموران سد معبر شهرداری نیز کردند.

بر اساس این گزارش تعدادی از شهروندان منطقه و مسافران مترو بعد از مضروب شدن ماموران شهرداری به کمک آنها شتافته و درخواست کمک از نیروهای امدادی کردند.

لازم به ذکر است، سرگروه مهاجمان ع. ق است که از سابقه داران شرارت در سطح منطقه محسوب می شود. وی تاکنون چندین بار تعهدنامه محضری مبنی بر عدم بساط گستری که سوابق آن در شهرداری ناحیه موجود مِی‌باشد متعهد شده که از هرگونه بساط و سد معبر خودداری کند.

شایان ذکر است وی بلافاصله توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده و شکایت شهرداری از نامبردگان در مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته و منجر به احراز اتهام در خصوص ضرب و جرح عوامل شهرداری شده است که بعد از ۲۴ ساعت بازداشت به قید وثیقه آزاد شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مامورای شهرداری خیلی خشن و بی ادبانه برخورد می کنن مخصوصا اخیرا نمیدونم چرا اینقد جنب و جوششون زیاد شده

    • رضا

      چقدر خودجوش وگازانبري لبه تيغ انتقاد عليه شهرداري با حادثه كارواش سعادت آباد رو ميخواهن عوض كنندو بعد مامرهاي شهرداري خودشون بزن بهادرن نه كتك خور مثل اون ميوه فروش كه جلوي فرزندش كشته شد.

    • سلی

      بابا فیلمه باور نکنید میخوان بگن ماموران شهرداری مظلومن

    • حسين

      اينها ماموران شهردارى نيستن شايد ارتش شخصى شهرداری هستن،
      البته بايد اضافه كنم كه من با برچيدن دستفروشها صد در صد موافقم. يكى از مهم ترين دلايل هجوم به شهر تهران همين امكان به راحتى كنار خيابان دستفروشى كردن است. هر كسى از كوشه و كنار بلند مى شه مياد تهران و دستفروش مى شه، نه اجاره هاى، نه مالياتى وووو. هم خودشو اذيت مى كنه و هم باعث خيلي از مشكلات براى مردمى كه در تهران زندگى مى كنن بوحود مياره، اگه بدونه كه در تهران اين امكان وجود نداره، همون جا كه هست مى مونه و نه يراى خودش و نه براى ديگران دردسر درست نمى كنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج