۲۹۸۷۱۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آنچلوتی: هدایت تیم ملی ایتالیا؟ چرا که نه

کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی که فصل آینده هدایت بایرن را بر عهده خواهد داشت در مورد ضربه پنالتی مسی و گل سوارز اظهار نظر کرد.

خبرگزاری فارس: کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی که فصل آینده هدایت بایرن را بر عهده خواهد داشت در مورد ضربه پنالتی مسی و گل سوارز گفت: اگر این شکل حرکات در فوتبال ایتالیا انجام شود ایجاد مشکل می‌کند و حتی امکان دارد به درگیری و یا مشکلات دیگر منجر شود.

مرد با تجربه ایتالیایی که فصل بعد هدایت بایرن را بر عهده خواهد داشت در گفت‌و‌گو با سایت گل به اتفاقات اخیر فوتبال اروپا واکنش نشان داد.

وی گفت: پنالتی که مسی زد مرا متعجب کرد چرا که اینگونه رفتار امکان دارد باعث دردسر برای داور یا حتی بازیکنان حریف کند.اگر این پنالتی در سری آ زده شود هزار مشکل و حرف و حدیث به وجود می‌آمد اما اینگونه رفتار در اسپانیا طبیعی است و مشکلی ایجاد نمی‌کند.

بارسا بهتر است اما!

وی در مورد شرایط تیم سابقش رئال و حریف سنتی آن، بارسا گفت: در حال حاظر بارسا بهتر از رئال نتیجه می‌گیرد اما در انتهای فصل همه چیز می‌تواند تغییر کند و نمی‌شود حدس زد چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. مگر نه اینکه ما تا آخرین لحظه در ۳ جام در کورس قهرمانی بودیم و یکباره با یک باخت همه چیز برای ما به هم ریخت. بارسا تیم یک دست و کاملی دارد و دست انریکه در تمام پست‌ها پر است و برای تکرار قهرمانی اروپا باید دید تا زمان دیدار نیمه نهایی شرایط به چه شکل خواهد بود.

باید استادیوم‌های ایتالیا باز سازی شوند

مربی اسبق میلان درباره شرایط استادیوم‌های ایتالیا اظهار داشت: در سال‌های اخیر وضعیت ورزشگاه‌های ایتالیا رو به زوال و فرسایش است و دلیل سنتی بودن فضای استادیوم‌ها نبود بودجه و هزینه نکردن شهرداری در این بخش است. با این روند هر روز شاهد قهر هواداران با استادیوم‌ها هستیم.

هدایت تیم ملی ایتالیا را دوست دارم

البته، هدایت تیم ملی ایتالیا یک افتخار برای هر مربی به حساب می‌آید و من هم دوست دارم سر مربی آتزوری شوم. یک ایتالیایی هستم و در یورو ۲۰۱۶ از تیم کشورم حمایت خواهم کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج