۲۹۸۷۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افتتاح نخستین جشنواره لباس دفاع مقدس

نخستین نمایشگاه لباس با موضوع دفاع مقدس ۲۸ بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور افتتاح می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: نخستین نمایشگاه لباس با موضوع دفاع مقدس ۲۸ بهمن ماه در فرهنگسرای نیاوران با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور افتتاح می‌شود.

این مراسم که همزمان با عملیات والفجر ۸ برگزار می شود با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و به همت مؤسسه هنری یشم با حضور حسین نوش آبادی معاون حقوقی امور مجلس و استانها و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ازساعت ١٤ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای نیاوران افتتاح می شود.

در این نمایشگاه که حدود ۴۰ لباس با هدف استفاده از اِلمان‌ها و مفاهیم جنگ تحمیلی طراحی شده با بررسی نگاه نسل پس از جنگ به این مفاهیم و با توجه به برقراری ارتباط مؤثر با مخاطب از هیچ پیام مستقیمی استفاده نشده و تنها یک سری رنگ و نشانه‌های دوران جنگ تحمیلی چون نوار قرمزی که رزمندگان بر پیشانی خود می‌بستند یا چکمه‌های گلی مورد توجه قرار گرفته است.

در حاشیه این نمایشگاه یک فیلم مستند با سه پرسش از مخاطبان با موضوع جنگ تحمیلی به نمایش گذاشته می شود.

گیلان میزبان سی و سومین جشنواره کشوری مد و لباس اسلامی ایرانی

دومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گیلان تحت عنوان «روجا »با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان ،شهرداری رشت، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت،شورای اسلامی رشت، فرمانداری شهرستان رشت،اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

این جشنواره در جهت الگوسازی پوشش مناسب اجتماعی بانوان و با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و ضرورت گسترش برندها و الگوهای مد پوشش اسلامی ایرانی برای بانوان،حفظ امنیت و سلامت روانی افراد، خانواده و اجتماع در جهت بهبود و اعتلای نظم اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده در دو بخش رقابتی طراحی پوشش اجتماعی(مانتو ، فرم اداری و چادر ) و طراحی پارچه با شاخص های طراحی بر اساس ارزش‌های اسلامی ایرانی، استفاده از رنگ‌های وزین و شاد و استفاده نکردن از ارایه طرح‌های تقلیدی و المان‌های غیر ایرانی برروی لباس، سهولت و راحتی در پوشیدن لباس طراحی شده است.

مسابقه عکس، فعالیت با پوشش اسلامی -ایرانی،کارگاه‌های آموزشی «اندیشیدن برای بهتر پوشیدن» برای تمام مقاطع سنی بویژه نوجوانان و جوانان با پاسخ به سوالاتی از قبیل چی، کجا، چه زمانی، چه رنگی و... بپوشیم، نشست‌های تخصصی طراحی پوشش اجتماعی، کارگاه‌های آموزشی تزیین لباس، دوخت‌های سنتی، انواع رودوزی‌ها و روانشناسی رنگ، نمایشگاه فرم‌های اداری مشاغل اداری استان، کارگاه‌های مشاوره هنری و نمایش زنده لباس بخش های این جشنواره است.

دومین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی تحت عنوان «روجا»و سی و سومین جشنواره مد و لباس کشوری از امرز۲۷ بهمن تا ۱ اسفند در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت سالن نامجو از ساعت ۱۵ عصر تا ۲۱ شب پذیرای بازدید علاقمندان است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج