۲۹۹۱۵۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

محمدخانی:

هیچ‌وقت نگفتم من از خداداد بهترم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: هیچگاه نگفتم من از خداداد عزیزی بهترم و در کل عمر ورزشی‌ام یک بار هم از خودم تعریف نکردم.

خبرگزاری فارس: ناصر محمدخانی در گفت‌وگویی در خصوص مصاحبه‌ای که از قول وی منتشر شده، گفت: متأسفانه یکی از روزنامه‌های ورزشی امروز از قول من مصاحبه‌ای زده مبنی بر اینکه من گفته‌ام از خداداد عزیزی بهتر هستم اما باید بگویم که من کی و کجا چنین حرفی زده‌ام؟ من چرا باید از خودم تعریف کنم؟ زشت است که کسی بخواهد از خودش حرف بزند و متأسف هستم که برخی چنین مصاحبه‌های دروغین می‌نویسند.

وی ادامه داد: من همیشه برای خبرنگاران احترام خاصی قائل هستم اما باور کنید نوشتن چنین مطالبی باعث می‌شود بین پیشکسوتان اختلاف و کدورت پیش بیاید. خداداد عزیزی دوست خوب من است و باز هم تکرار می‌کنم که هیچگاه در هیچ دوره‌ای از عمر ورزشی‌ام از خودم تعریف نکردم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: دیروز با خود خبرگزاری فارس مصاحبه کردم و گفتم که خداداد عزیزی حقش است که به عنوان بهترین مهاجم سایه بعد از انقلاب انتخاب شود چرا که با گل به یاد ماندنی او به جام جهانی رفتیم و او سالها در تیم ملی زحمت کشید. من در مصاحبه‌ام گفتم که او به عنوان بازیکنی که به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شده حقش است که به این عنوان برسد. پس چه دلیلی دارد که بخواهم از خودم تعریف کنم.

محمدخانی خاطرنشان کرد:در کل عمر ورزشی‌ام هیچگاه خودم را با کسی مقایسه نکردم. حتی گفتم اگر در نظرسنجی برنامه ۹۰ شرکت می‌کردم رأی من خداداد عزیزی بود و حتی او هم گفته بود اگر بیدار بودم و برنامه را می‌دیدم به ناصر محمدخانی رأی می‌دادم. شما بروید و روزنامه‌های دهه ۶۰ را بیاورید اگر من یک بار از خودم تعریف کرده باشم به شما جایزه می‌دهم.از رسانه‌ها می‌خواهم با چنین مطالبی بین پیشکسوتان کدورت به وجود نیاورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج