۲۹۹۲۱۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

«دی‌ کاپریور» سوژه شد +عکس

در یک گیم ۸-بیتی شما می‌توانید جای بازیگر محبوبی که پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بازی کنید و بالاخره رویاهایش را به حقیقت برسانید!

خبرگزاری مهر: در یک گیم ۸-بیتی شما می‌توانید جای بازیگر محبوبی که پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار شده بازی کنید و بالاخره رویاهایش را به حقیقت برسانید!

دنیا به این نیاز دارد که لئوناردو دی‌کاپریو بالاخره اسکارش را ببرد، اما تا آن موقع کمپانی دِ لاین یک بازی درست کرده که می‌توانیم عصبانیت‌مان را در آن خالی کنیم.

«دی‌ کاپریور» سوژه شد +عکس

«خشم فرش قرمزی لئو» نام یک بازی سبک آرکِید است که در آن دی‌کاپریو با عصبانیت روی فرش قرمز مسابقه می‌دهد تا به جایزه اسکار محبوبش برسد. موانعی از جمله پاپاراتزی‌ها، مصاحبه‌کننده‌ها، کوه یخی که تایتانیک را غرق کرد سر راه او قرار دارد، اما اگر دکمه اسپیس را به موقع فشار دهید، او می‌پرد و در نهایت به اسکارش می‌رسد.

کلی فرصت هم برای مسابقه سرعت دادن با دیگر نامزدها برای دریافت جایزه بهترین بازیگر وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مایکل فاسبندر در نقش استیو جابز، برایان کرانستون در نقش ترامبو، ادی ردمین در نقش لیلی البه (از فیلم «دختر دانمارکی) اشاره کرد. اما باید مواظب باشید زیرا ممکن است فکر کنید لباس فضایی «مریخی» مت دیمون باعث می‌شود سرعتش کم شود، اما حسابی تند می‌دود!

بین هر راند از بازی چند مینی‌گیم قرار داده شده است: شما می‌توانید سخنرانی دریافت جایزه اسکار خودتان را بنویسید یا سعی کنید یک نامزد سیاه‌پوست پیدا کنید (که عملا غیرممکن است). حتی می‌توانید صحنه معروف قرص خوردن دی‌کاپریو در «گرگ وال استریت» را هم بازسازی کنید.

بازی کردن این بازی بهتر از صبر کردن تا روز بیست و هشتم فوریه برای تماشای اسکار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج