جاباما
۲۹۹۲۷
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

اعتراف كشتی گير فرانسوی حریف عبدولی

بعد از آن كه در المپيك پكن قهرمان شدم، خيلي‌ها عنوان كردند كه اين مدال را شانسي به دست آورده‌ام، من هم در اين المپيك آمده بودم كه ثابت كنم مدال قبلي‌ام شانسي نبوده است.

خبرگزاری ایسنا: اسپير گينو كه در مسابقه بحث‌برانگيز با سعيد عبدولي توانست او را شكست دهد و مدال برنز المپيك را ازآن خود كند، در جمع خبرنگاران فرانسوي گفت: بعد از آن كه در المپيك پكن قهرمان شدم، خيلي‌ها عنوان كردند كه اين مدال را شانسي به دست آورده‌ام، من هم در اين المپيك آمده بودم كه ثابت كنم مدال قبلي‌ام شانسي نبوده است.

وي درباره مسابقه‌اش با عبدولي و داوري بحث‌برانگيز اين رقابت گفت: كشتي نزديكي را با عبدولي داشتم اما در مسابقه و داوري كمي خوش‌شانس‌تر بودم.

اين كشتي‌گير فرانسوي درباره رقابتش با كشتي‌گير كره‌جنوبي هم گفت: در اين مسابقه حريف از دستم در رفت و نتوانستم فن بزنم، به خاطر همين مسابقه خود را واگذار كردم.

همچنين پاتريس موقي مربي اين كشتي‌گير فرانسوي هم درباره مسابقه وي با عبدولي گفت: عبدولي در تايم اول پا انداخت و در تايم دوم بارانداز را از پايين كمر اجرا كرد كه در كشتي فرنگي خطا محسوب مي‌شود و داوري مشكلي نداشته است. ايراني‌ها ديگر ناراحت نباشند چرا كه سه مدال در كشتي فرنگي المپيك دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      واقعا ناجوانمردانه بود. اقای عبدولی عزیز برای ما تو یه قهرمانی و شایسته طلا...
      این بی عدالتی چیزی از ارزشهای تو کم نکرد. بخدا من خودم بی نهایت ناراحت شدم به هر حال برای داور متاسفم و میگم که دوستت داریم عبدولی

    • lili

      دلم براش کباب شد وقتی اشکاش رو دیدم.شنیده بودم که از اقشار محروم جامعه هستند و توی شهرشون پشت وانت کاهو فروشی میکنن و به خاطر فقر ممکنه کشتی رو کنار بزارن.از مسئولین محترم خواهش میکنم که به اندازه قهرمانان طلا به ایشون هم جایزشو بدن.واقعا ناراحتم قهرمانای کشتی ما برای اینکه خرج زندگی خودشون و خانوادشون رو بدن باید چقدر زحمت بکشن و از همه طرف در حقشون ناعدالتی بشه اونوقت فوتبالیستای لیگای دسته n ام باید میلیاردی پول بگیرن و به هیچ دردی هم نخورند.

      پاسخ ها

      • امید

        اینکه حقشو خوردن درست اینم که باید دولت ازش حمایت کنه درست ولی به فرض اینکه این آقا در شهر خودش پشت وانت کاهو می فروشه اشکالی داره؟ اتفاقاً شغل شریفیه و انسان شریفی هم هست که با این قدرتی که داره زحمت میکشه و مثل بعضی از ورزشکاران مطرح نمیره زورگیری کنه. درود به غیرتش ماشاا...

    • نامردا

      من پسر خالهشم نامردا هر چقدرم بگی کمه من الان در تیم ملی جوانان ایرانم من قول دادم حال همشون رو بگیرم بزار برم بزرگسالان

      پاسخ ها

      • fereshteh71

        سلام پسر خاله!!!!
        برو حالشونو بگیر.خب اسمتو میگفتی از الان کنار اسمت قهرمان میذاشتیم.

    • بدون نام

      لعنت به فوتبال...اون همه پول میگیرن همیشه هم رو مخ اند...تازه اون همه هم به ملت منت میزارن ...تو رو خدا پولشو تو ورزشا دیگه سرمایه گذاری کنین....چرا باید این همه استعداد بخاطر فقر فدا بشن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج