جاباما
۲۹۹۳۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

مظلومی: بازی فردا برای ما حساس است

سرمربی تیم فوتبال اسقلال گفت: ۳ امتیاز بازی فردا از نان شب هم برای ما واجب‌تر است.

خبرگزاری تسنیم: پرویز مظلومی در کنفرانس خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت: بازی حساسی برای ما است و نیاز به ۳ امتیاز داریم که از نان شب هم برای ما واجب‌تر است. بازیکنان با تلاشی که می‌کنند باید ۳ امتیاز را کسب کنند.

وی افزود: گسترش فولاد تیم تاکتیک‌پذیری است و فکر می‌کنم بازی زیبایی شود چون ما نیز مترصد این هستیم که بازی خوبی انجام دهیم و برخلاف بازی با نفت از موقعیت‌ها استفاده کنیم. دیگر فرصت امتیاز از دست دادن نداریم و مطمئنا با هواداران که ما را تنها نمی‌گذارند ۳ امتیاز را می‌گیریم و آنها را خوشحال می‌کنیم.

سرمربی استقلال تصریح کرد: تمرینات خوبی در این مدت انجام دادیم و قصد داریم فوتبال روبه جلویی را به نمایش بگذاریم. درست است که مقابل نفت تهران شکست خوردیم اما بچه‌ها بازی‌ خوبی را انجام دادند، امیدوارم خوب بازی کردن آنها ادامه داشته باشد چون انگیزه بازیکنان بالا است. با آنها صحبت کردم تا به آنچه خواسته هواداران است یعنی کسب ۳ امتیاز برسیم.

مظلومی در مورد حضور جیوانی هافبک برزیلی در تمرینات استقلال گفت: یک بازیکن آزاد می‌توانیم بگیریم اما وسواس زیادی به خرج می‌دهیم. شرط ما این است که بازیکن در تمرین ما شرکت کند، اگر آن بازیکن یک سر و گردن بالاتر از بازیکنان ما باشد جذب خواهد شد. بی‌جهت لیست‌مان را پر نمی‌کنیم چرا که از این مسئله تجربه بدی داریم. بازیکن باید حداقل ۴ جلسه در تمرینات ما شرکت کند. امروز هم قرار است یک بازیکن دیگر به ایران بیاید.

وی ادامه داد: اگر بازیکنی جذب نکردیم، مانند دور رفت به مسابقات ادامه می‌دهیم چرا که بچه‌های ما توانمند هستند. این بازیکن برزیلی به آن صورت مورد تایید نبود و از او قوی‌تر می‌خواهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج