۲۹۹۴۴۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تصاویر دیدارهای «هیکل» با «نصرالله»

تصاویر دیدارهای «محمد حسنین هیکل» روزنامه نگار معروف مصری با دبیر کل حزب الله لبنان بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی یافت.

خبرگزاری فارس: انتشار برخی تصاویر دیدارهای «محمد حسنین هیکل» روزنامه‌نگار و اندیشمند مشهور مصری با «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله بازتاب وسیعی در فضای مجازی پیدا کرد.

تصاویر دیدارهای «هیکل» با «نصرالله»

حزب الله لبنان عصر دیروز (چهارشنبه) در پی درگذشت محمد حسنین هیکل با صدور بیانیه‌ای درگذشت این روزنامه نگار و مورخ سرشناس ملی گرای عرب را به مردم مصر، روزنامه نگاران این کشور و ملت‌های عرب تسلیت گفته بود.

تصاویر دیدارهای «هیکل» با «نصرالله»

حزب الله در این بیانیه با اشاره به اینکه فکر، قلم و عمر سیاسی مرحوم هیکل در مکتب میهن پرستی عربی تصریح کرد که حسنین هیکل با وطن پرستی صادقانه خود همواره به مهمترین مسائل جهان عرب و در راس آنها مسئله فلسطین توجه داشت.

تصاویر دیدارهای «هیکل» با «نصرالله»

مقاومت لبنان در ادامه این بیانیه تاکید کرد که مرحوم هیکل روابط محکمی با مقاومت و رهبران آنها در راستای حفظ خط وحدت، جهاد و پیروزی داشت و یاد وی در ذهن و قلب ما باقی می‌ماند.

تصاویر دیدارهای «هیکل» با «نصرالله»

صبح دیروز «محمد حسنین هیکل» نویسنده و روزنامه‌نگار مطرح عربی و مشاور «جمال عبدالناصر» رئیس‌جمهور فقید مصر، پس از یک دوره بیماری، در ۹۳ سالگی درگذشت.

پیش ازاین نیز چندین بار شایعاتی مبنی بر فوت وی در شبکه‌های اجتماعی مطرح و هر بار نیز با تکذیب خانواده حسنین هیکل مواجه شده بود.

حسنین هیکل، به عنوان یک ایران شناس نیز مطرح بود، وی در ایام ملی شدن صنعت نفت در ایران حضور داشت و گزارش‌های این واقعه را به جمال عبدالناصر ارسال می‌کرد که همین اقدام انگیزه رئیس‌جمهور مصر برای ملی کردن کانال سوئز را چندین برابر کرد.

او همچنین در قضیه ادعای امارات بر سر جزایر سه گانه نیز، این ادعا را ساختگی و با انگیزه‌های سیاسی می‌دانست و بر ایرانی بودن این جزایر همواره تاکید کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج