۲۹۹۴۸۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

انتقاد تند عارف از استیضاح فرجی دانا

رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و انشاءالله مردم ایران کمک کنند تا مجلس یاور دولت باشد و مجلسی نباشد که وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا را استیضاح کند.

خبرگزاری ایلنا: رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و انشاءالله مردم ایران کمک کنند تا مجلس یاور دولت باشد و مجلسی نباشد که وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا را استیضاح کند.

محمدرضا عارف در گردهمایی فراگیر اصلاح‌طلبان گفت: خوشحالم که در اولین روز تبلیغات در این جمع حضور یافتم و خوشحالم که اولین سخنرانی تبلیغاتی من در جمع شماست.

او با اشاره به حضور نامزدهای اصلاح‌طلب در صبح پنجشنبه بر سر مزار شهدا و حرم مطهر امام راحل گفت: امیدوارم به برکت این حضور، اصلاح طلبان حضور تاثیرگذاری در انتخابات داشته باشند.

عارف گفت: ۳۰ نفر نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان از افراد برجسته‌ای بودند که دغدغه مردم را داشتند.

معاون اول دولت اصلاحات به اولویت‌های اصلاح‌طلبان در حوزه زنان اشاره کرد و گفت: زنان نیمی از جمعیت کشور هستند که در دانشگاه سهمیه بیش از ۵۰ درصدی به خود اختصاص دادند اما در حوزه اشتغال و مدیریت به حق خود نرسیدند.

این نامزد اصلاح طلب حوزه تهران با اشاره به اینکه اولویت‌های شغلی این روز‌ها بیشتر به مسائل نرم‌افزاری توجه دارد تا سخت‌افزاری و زنان در مسائل نرم‌افزاری توانمند‌تر هستند، گفت: ارتقای جایگاه زنان یکی از راهبردهای اصلاح طلبان خواهد بود.

عارف رفع تبعیض در استخدام، رفع تبعیض در پذیرش دانشگاه‌ها، بیمه زنان خانه‌دار و تامین امنیت در محیط کار را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اصلاح‌طلبان در حوزه زنان برشمرد و گفت: الگوی ما حضرت زهرا (س) و حضرت زینب است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان تاکید کرد: خدا را شکر که به ائتلاف و اجماع ارزشمندی رسیدیم و ان شاءالله مردم ایران کمک کنند مجلس یاور دولت باشد و وزیر فرهیخته‌ای همچون فرجی‌دانا در آن استیضاح نشود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج