۲۹۹۶۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فوتبال هنرمندان ایران قهرمان جهان شدند

تیم هفت نفره هنرمندان کشورمان در بازی فینال مقابل تیم قدرتمند رومانی توانست با تک گل نیمه اول خود به قهرمانی دومین دوره این مسابقات در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم دست یابد.

خبرگزاری فارس: به گزارش روابط عمومی منطقه آزاد قشم، بازی دو تیم با فشار تیم رومانی آغاز شد اما ابراهیم میرزاپور سنگربان شایسته تیم هنرمندان کشورمان شوت های پی درپی و سنگین بازیکنان تیم رومانی را مهار کرد و مانع از موفقیت بازیکنان این تیم شد.

مهدی صالح پور بازیکن شماره ۱۰ تیم هنرمندان کشورمان با زدن تک گل این بازی شادی و موفقیت را نصیب تیم ایران کرد و مورد تشویق بی امان تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی شهر قشم قرار گرفت.

تیم هنرمندان ایران برای رسیدن به فینال این مسابقات در روز نخست و افتتاحیه موفق شد مجارستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و در دومین بازی مقابل ژاپن با شایستگی و نتیجه ۷ بر صفر از سد این تیم گذشت و با قرارگرفتن مقابل ترکیه هم با نتیجه ۶ بر ۴ پیروز میدان بود.

تیم ایران در مسابقات رده بندی با نتیجه ۴ بر ۲ سوئد را شکست داد و به فینال این مسابقات راه یافت.

رومانی به عنوان نایب قهرمان این دوره از مسابقات که سال گذشته موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل تیم ایران به قهرمانی برسد نیز با شکست تیم های سوئد، آلمان و آذربایجان و یونان در دوره مقدماتی و شکست تیم ترکیه در بازی رده بندی به بازی فینال راه یافت اما در بازی آخر موفق نشد از سد تیم ایران عبور کند و عنوان قهرمانی را به تیم ایران واگذار کرد.

دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره هنرمندان جهان با حضور هشت تیم خارجی از آلمان، رومانی، مجارستان، یونان، سوئد، آذربایجان، ترکیه، ژاپن و تیم هنرمندان کشورمان به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم از ۲۵ تا ۳۰ بهمن ماه در ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهر قشم برگزار شد.

استقبال پرشور تماشاگران قشمی و حمایت آنان از تیم هنرمندان کشورمان بدون شک یکی از محورهای مهم پیروزی تیم ایران بود.

جزیره قشم با حدود ۱۱۷ هزار نفر جمعیت و یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس این روزها محل برگزاری مسابقات فوتبال هفت نفره جهان، کاراته قهرمان قهرمانان کشور در سبک شوتوکان SKI بانوان و همچنین ورزش سه گانه کشور بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج