۲۹۹۸۲۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اسکار را چه کسانی می دهند؟

در حالی که کم‌تر از ۱۰ روز به برگزاری مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۶ باقی مانده، آکادمی از اضافه شدن مورگان فریمن بازیگر و صداپیشه ۷۸ ساله برنده اسکار و همچنین جان لجند خواننده و بازیگر سرشناس امریکایی به فهرست اهداکنندگان جوایز امسال خبر داده است.

آی سینما: مورگان فریمن و جان لجند به جمع اهداکنندگان جوایز اسکار ۲۰۱۶ پیوستند. برگزارکنندگان هشتاد و هشتمین دوره اهدای جوایز سالانه آکادمی پیش از این از حضور بعضی چهره‌های سرشناس هالیوود از جمله جی جی آبرامز کارگردان بخش هفتم «جنگ‌های ستاره‌ای»، ساشا بارون کوهن، استیو کارل، بنیسیو دل تورو، لوییس سی. کی. و ... در فهرست اهداکنندگان جوایز امسال خبر داده بودند.

اسکار را چه کسانی می دهند؟

در حالی که کم‌تر از 10 روز به برگزاری مراسم اهدای جوایز اسکار 2016 باقی مانده، آکادمی از اضافه شدن مورگان فریمن بازیگر و صداپیشه 78 ساله برنده اسکار و همچنین جان لجند خواننده و بازیگر سرشناس امریکایی به فهرست اهداکنندگان جوایز امسال خبر داده است.

لجند سال گذشته، جایزه اسکار بهترین ترانه فیلم را به طور مشترک با «کامن» برای ترانه فیلم «سلما» ساخته ایوا دوورنای به دست آورد.

علاوه بر این، از بین چهره‌های معروف دنیای موسیقی که قرار است در مراسم هفته آینده به روی صحنه بروند می‌توان به فارل، لیدی گاگا، ویکند و سم اسمیت - خواننده ترانه «اسپکتر» فیلم آخر جیمز باند - اشاره کرد. انترتینمنت ویکلی گزارش داده، دیو گرول خواننده و آهنگساز موسیقی راک نیز «اجرای ویژه‌ای» را برای حضور در این مراسم تدارک دیده است. این اولین‌بار است که گرول در مراسم اسکار روی صحنه می‌رود.

همچنین، سایت رسمی اسکار پیش از این حضور چهره‌های سرشناسی مانند راسل کرو، بنیسیو دل تورو، کریس ایونز، تینا فی، رایان گاسلینگ و لوییس سی.کی. به عنوان اهداکنندگان جوایز امسال خبر داده بود.

هشتاد و هشتمین مراسم اسکار یکشنبه 28 فوریه (بامداد دوشنبه 10 اسفند) با اجرای کریس راک در دالبی‌تیه‌تر هالیوود برگزار می‌شود و پخش زنده آن از شبکه تلویزیونی ای‌بی‌سی (ABC) انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج