۲۹۹۸۳۲
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

پژو ۲۰۰۸ نیامده به ایران فیس لیفت شد

پژو ۲۰۰۸، خودرویی شاسی بلند که با حاشیه‌های زیاد به همراه ۲۰۸ و ۳۰۱ در قرار‌داد خودرویی میان ایران خودرو و پژو گنجانده شد و قرار است از سال ۹۶ با مقطع قیمتی حدودا ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی تولید و عرضه آن آغاز شود

وب‌سایت خودروبانک: پژو ۲۰۰۸، خودرویی شاسی بلند که با حاشیه‌های زیاد به همراه ۲۰۸ و ۳۰۱ در قرار‌داد خودرویی میان ایران خودرو و پژو گنجانده شد و قرار است از سال ۹۶ با مقطع قیمتی حدودا ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومانی تولید و عرضه آن آغاز شود، پنجشنبه نسخه فیس لیفت آن توسط شرکت خودروسازی پژو معرفی شد تا در نمایشگاه خودرویی ژنو ۲۰۱۶ تنها به طور زنده معرفی و در معرض دید عموم قرار گیرد.

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد

همانطور که انتظارش می‌رفت، در طراحی ظاهری خودرو شاهد تحولات زیادی هستیم که چهره تقریبا قدیمی پژو ۲۰۰۸ را تبدیل به خودرویی امروزی و بعضا پیشرفته کرده است و همچون هاچ بک ۲۰۸، چهره‌ای جذاب و همه پسند به خود گرفته است. به طور کلی طراحان پژو از نو قلم و کاغذ را برداشته‌اند و همچون سابق، چهره‌ای زیبا و دوست داشتنی درخور محصولات پژو آماده کرده‌اند که می‌توان نشانه‌های آن را در چراغ‌های شکیل و جدید و پیشرفته، جلوپنجره‌ای جدید با حاشیه کرومی و قطعات کرومی رنگ در لابه‌لای آن، مجموعه سپری جدید با حاشیه‌ای کرومی در اطراف مه شکن‌‌ها را در قسمت جلویی خودرو و همچنین در قسمت عقبی خودرو تغییرات خوبی را در مجموعه سپر و چراغ‌های خطر به همراه باله آیرودینامیکی نصب شده در انتهای سقف مشاهده کرد.

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد
قدرتمندترین موتور بنزینی نصب شده توان ۱۳۰ اسب بخار را دارد

فضای داخلی کابین هم به نوبه خود تغییرات خوبی را متحمل شده است که جدیدترین ویژگی‌های آن به چرم کاری کردن وسایل داخلی کابین، استفاده از صفحه نمایشگری لمسی 7 اینچی سازگار با اپل کارپلی، سانروف شیشه‌ای پانورامیک که بخش اعظمی از سقف را در بر گرفته و در آخر هم به افزایش فضای بار ختم می‌شود.

در قسمت فنی و موتوری هم َشرکت خودروسازی پژو دو پیشرانه اصلی را ارائه کرده، ولی از این دو پیشرانه قدرت‌های مختلفی را استخراج کرده است. پیشرانه اولی که از خانواده موتورهای بنزینی PureTech هم هست، حجمی 1.2 لیتری دارد که 3 قدرت تولیدی 82 اسب بخاری، 110 اسب بخاری و 130 اسب بخاری از آن استخراج می‌شود. پیشرانه دیزلی هم از دسته موتورهای BlueHDi است که حجمی 1.6 لیتری داشته و سه قدرت خروجی متفاوت 75 اسب بخاری، 100 اسب بخاری و 120 اسب بخاری تولید می‌کند.

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد

پژو 2008 نیامده به ایران فیس لیفت شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      ** خودرو نمی خریم **
      با این تصاویر هم مردم را گول نزنید که هیچ فایده ای نداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج