جاباما
۲۹۹۸۵۷
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۲)

کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وبسایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

مطلب مرتبط:
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۱)
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جرمی سولنیر فیلمنامه نویس/کارگردان فیلم تحسین شده "خرابه آبی" (Blue Ruin) در سال ۲۰۱۳، این بار با فیلم ترسناک جنایی "اتاق سبز" (Green Room) بازگشته که آنتون یلچین و عالیه شوکت در آن نقش آفرینی می کنند. داستان فیلم در مورد یک گروه پانک به نام The Ain't Rights است که در طول کنسرت خود شاهد کشته شدن یک نفر توسط گروهی از سفیدپوستان برتری گرا به رهبری پاتریک استوارت می شوند. نقدهای اولیه این فیلم تابحال خیلی خوب بوده اند و انتظار می رود که این فیلم یک فیلم تحسین شده دیگر از سوی منتقدین برای جرمی سولنیر باشد. بازیگران دیگر این فیلم سینمایی که قرار است ۲۹ آوریل ۲۰۱۶ اکران شود، ایموجن پوتس، مارک وبر و میسون بلیر هستند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


ژان-مارک واله (کارگردان) با فیلم "تخریب" (Demolition) کاملاً نتوانسته موفقیت دو فیلم قبلی اش یعنی "باشگاه خریداران دالاس" (Dallas Buyers Club) و "وحشی" (Wild) که مورد تحسین و تمجید فراوان منتقدین قرار گرفته بودند را تکرار کند. در فیلم "تخریب" جیک جیلنهال نقش بانکدار افسرده ای را بازی می کند که به تازگی همسرش را در یک تصادف از دست داده و تصمیم می گیرد زندگی اش را خراب کرده و از نو بسازد. این فیلم در سال 2015 در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو به نمایش درآمد و نقدهای متفاوتی دریافت کرد. بیشتر نقدهای منفی بخاطر فیلمنامه ضعیف برایان سایپ بود و نه بازی جیلنهال یا بازیگران دیگر فیلم. فیلم "تخریب" در روز هشتم آوریل 2016 به اکران عمومی در می آید و بازیگران دیگر آن عبارتند از: نائومی واتس، جودا لوئیس و کریس کوپر.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


فیلم "ساحره" (The Witch) که خیلی ها انتظار اکران آن را می کشیدند در روز نوزدهم فوریه به نمایش عمومی در می آید. می گویند این فیلم نه تنها تجربه سینمایی بسیار قدرتمندی است، بلکه نمود متفاوتی از بینش شیطان پرستی نیز می دهد. اگر همین جمله باعث نشد که بخواهید این فیلم را تماشا کنید، باید بگوییم که در سال 2015 این فیلم در جشنواره ساندنس شرکت کرد و اکران شد. رابرت اگرز نویسنده/کارگردان این فیلم جایزه بهترین کارگردانی رقابت دراماتیک ایالات متحده را برای اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند خود دریافت نموده است. داستان این فیلم درباره خانواده ای در سال 1630 در نیو انگلند است که در حاشیه جنگلی مزرعه ای برای خود می سازند. وقتی محصولات مزرعه آنها رشد نمی کنند و فرزند کوچکشان ناپدید می شود، این خانواده دختر بزرگ شان توماسین (با بازی آنیا تیلور-جوی) را متهم به جادوگری می کنند.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


تریلر جدید فیلم سینمایی "زولندر 2" (Zoolander 2) منتشر شده و در این تریلر می بینیم که کاراکتر ویل فرل و کاراکتر کریستن ویگ با هم توطئه چینی می کنند و دوباره در مقابل مدل های دنیای فشن یعنی درک (با بازی بن استیلر) و هانسل (اوون ویلسون) قرار می گیرند. البته پنه لوپه کروز، مأمور اینترپل نیز در این میان به این دو مدل کمک می کند تا بر نقشه های شیطانی که دنیا و شاید حداقل دنیای فشن را تهدید می کنند، پیروز شوند. در این فیلم انتظار دیدن بازیگرانی همچون کایل مونی، بندیکت کامبربچ، اولیویا مان، کریستین تیلور، بیلی زین و همچنین خواننده هایی مانند جاستین بیبر، آریانا گرانده و کانیه وست در نقش های مکمل را داشته باشید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


دان چیدل با فیلمی غیرمتعارف از بیوگرافی مایلز دیویس، اولین بار یک فیلم بلند را کارگردانی می کند. وی با کمک استیون بیگلمن فیلمنامه را نوشته و خود در نقش مایلز دیویس، موزیسین افسانه ای موسیقی جاز در فیلم "مایل ها جلوتر" (Miles Ahead) بازی می کند که این فیلم علیرغم ارائه داستانی تخیلی از دیویس در جستجوی موسیقی دزدیده شده توسط گزارشگر رولینگ استون (با بازی اوان مک گرگور)، عموماً نقدهای اولیه مثبتی دریافت کرده است. کیث استنفیلد، مایکل استالبارگ و امایاتزی کورینالدی از بازیگران دیگر این فیلم هستند که در روز اول آوریل 2016 به نمایش عمومی درخواهد آمد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


فیلم سینمایی درام رمانتیک "من قبل از تو" (Me Before You) بر اساس رمان پرفروشی به همین نام اثر جوجو مویز ساخته شده که امیلیا کلارک (دنریس تارگرین مشهور از سریال "بازی تاج و تخت") در نقش دختری دهاتی به نام لوئیزا کلارک را بازی می کند که به استخدام بانکدار ثروتمند جوانی به نام ویل ترینور (با بازی سم کلفلین) در می آید تا از او مراقبت کند، زیرا ویل دو سال پیش طی حادثه ای کاملاً فلج شده و روی ویلچر می نشیند. لو و ویل در این فیلم یک سری ماجراهایی را پشت سر می گذارند که زندگی آنها را تا ابد تغییر می دهد. در مورد داستان فیلم چیز بیشتری نمی گوئیم تا خودتان آن را تماشا کنید. چارلز دنس، جنا کولمن، برندان کویل و جنت مک تیر از دیگر بازیگران این فیلم رمانتیک به کارگردانی ثیا شاروک هستند که قرار است روز سوم ژوئن ۲۰۱۶ اکران شود.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


فیلم سینمایی "یه کار پیدا کن" (Get A Job) در سال 2012 فیلمبرداری شد که بالاخره روز 25 مارس 2016 به اکران عمومی در خواهد آمد. این فیلم که مایلز تلر و آنا کندریک از ستاره های اصلی آن هستند داستان زوجی را روایت می کند که کم کم می فهمند زندگی بعد از فارغ التحصیلی از کالج دقیقاً همانقدر خسته کننده است که همه می گویند. دیلان کید این فیلم را کارگردانی نموده که 14 سال قبل فیلم "راجر داجر" (Roger Dodger) را نوشت و کارگردانی کرد. این فیلم بازیگران معروفی مانند برایان کرنستون، الیسون بری، کریستوفر مینتز-پلاس، مارسیا گی هاردن، جان چو، جان سی. مک جینلی، برندون تی. جکسون، نیکولاس براون و جی فارائو دارد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


آخرین فیلم از ترنس دیویس نویسنده/کارگردان فیلم "دریای آبی عمیق" (The Deep Blue Sea) اقتباسی از رمانی اسکاتلندی از لوئیس گراسیک گیبون در سال 1932 درباره زن جوانی (با بازی اگنس دین) است که در اوایل قرن بیستم در مزرعه ای بزرگ می شود. فیلم سینمایی "ترانه غروب" (Sunset Song) در جشنواره فیلم بین المللی تورنتو در سال 2015 اکران شد و نقدهای مختلفی از منتقدین گرفت، ولی اگنس دین بخاطر بازی در نقش زنی قوی که با دشواری های زندگی روبرو می شود، مورد تحسین همگان قرار گرفت. این فیلم در روز 13 مه 2016 اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)


پنجمین فیلم از سری انیمیشن های "عصر یخبندان" این بار در روز 22 جولای 2016 با عنوان "عصر یخبندان: مسیر برخورد" (Ice Age: Collision Course) اکران می شود. این بار اسکرات، سنجاب معروف قصه در جستجوی بلوط، پایش به فضا می رسد و در فضا یک سری رویدادهای کهکشانی را آغاز می کند که باعث می شود جان تمام حیوانات عصر یخبندان به خطر بیفتد. بار دیگر ری رومانو، دنیس لیری، جان لگویزامو، کوئین لطیفه، شان ویلیام اسکات، جاش پک، واندا اسکایز و جنیفر لوپز در این انیمیشن صداپیشگی می کنند و صداپیشگان جدیدی که به این فیلم پیوسته اند عبارتند از: آدام دیواین، جسی تایلر فرگوسن، مکس گرینفیلد، جسی جی، نیک افرمن، ملیسا راش، مایکل استراهان و نیل دی گراس تایسون.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (2)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• دنباله های نهم و دهم سری فیلم های "سریع و خشمگین" (Fast & Furious) در روزهای نوزدهم آوریل ۲۰۱۹ و دوم آوریل ۲۰۲۱ اکران خواهند شد.

• فیلم "کاپیتان فنتستیک" (Captain Fantastic) ساخته مت راس که اولین بار در جشنواره ساندنس اکران شد، در روز هشتم جولای روی پرده سینماها خواهد رفت.

• مایکل پیت در فیلم اکشن "شبح درون پوسته" (Ghost in the Shell) ساخته روپرت ساندرز، نقش فرد شروری به نام مرد خندان را بازی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

• ربه کا فرگوسن در فیلم "زندگی" (Life) به کارگردانی دنیل اسپینوزا (کارگردان Safe House) و نویسندگی پل ورنیک و رت ریس (نویسندگان Deadpool) بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• الیزابت بنکس در فیلم سینمایی جدید "پاور رنجرز" (Power Rangers) نقش زن شروری به نام ریتا ریپولسا را بازی می کند. (منبع: Heat Vision)

• سث روگن، زک گالیفیاناکیس و بیل هیدر در فیلم سینمایی "یه چیزی" (The Something) کمدی فضایی به کارگردانی رادنی راثمن، که یکی از نویسندگان فیلم "خیابان جامپ شماره ۲۲" (۲۲ Jump Street) بود، بازی خواهند کرد. (منبع: THR)

• آسیف کاپادیا، کارگردان فیلم های "ایمی" (Amy) و "سنا" (Senna) مستندی را درباره دیه گو مارادونا، ستاره فوتبال آرژانتینی کارگردانی خواهد کرد. (منبع: THR)

• ژاومه کویِت-سرا، کارگردان فیلم های "فرار در سراسر شب" (Run All Night)، "بدون توقف" (Non-Stop) و "ناشناس" (Unknown) که در هر سه آنها لیام نیسون نقش آفرینی کرده بود، این بار نیز فیلمی به نام The Commuter با بازی لیام نیسون را کارگردانی می کند. (منبع: Variety)

• جوناس کوارون (کارگردان Desierto) فیلمی به نام "زی" (Z) را کارگردانی خواهد کرد که نگاهی آینده گرایانه به داستان زورو دارد. (منبع: Heat Vision)

• کیرا نایتلی در حال مذاکره برای بازی در فیلم "کولِت" (Colette)، شرح حالی از رمان نویس فرانسوی است که واش وستمورلند (کارگردان Still Alice) آن را کارگردانی خواهد کرد. (منبع: Deadline)

• جاش بون قبل از آنکه فیلمنامه "ایستادگی" (The Stand) اثر استیون کینگ را تمام کند، فیلمنامه "احیا" (Revival) را نوشت و قرار است فیلم آن را کارگردانی کند. (منبع: Deadline)

• رونی مارا در حال مذاکره برای بازی در نقش مری مگدالن در فیلمی به کارگردانی گارث دیویس (کارگردان Top of the Lake) است. (منبع: Deadline)

• جیمز فرانکو فیلم بلندی بر اساس مقاله دیوید کوشنر را کارگردانی خواهد کرد که این مقاله با عنوان "زولا همه چیز را می گوید ..." در مجله رولینگ استون چاپ شد. (منبع: THR)

• مایکل پنا در فیلم سینمایی اکشن "کارگر" (The Worker) به کارگردانی دن بردلی نقش یک مأمور عملیات ویژه را بازی می کند که به عنوان کارگر روزانه خود را از مافیای مواد مخدر مخفی می کند. (منبع: Heat Vision)

• کیانو ریوز در فیلم سینمایی "ماشین رالی" (Rally Car) به کارگردانی هرالد زوارت، نقش راننده سابق مسابقات نسکار را بازی خواهد کرد. (منبع: Variety)

• مارتین والستروم (ستاره سریال Mr. Robot) در فیلم درام جنگ جهانی دومی "خاکسترها در برف" (Ashes in the Snow)، اقتباسی از "بین سایه های خاکستری" اثر روتا سپتیس، در مقابل بل پولی بازی خواهد کرد. (منبع: THR)

• جورج میلر در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶، رئیس هیئت داوران خواهد بود. (منبع: Deadline)

• این هفته جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) برنامه خود را اعلام کرد. این جشنواره در روز ۱۱ مارس با فیلم "هر کسی چیزی می خواهد" (Everybody Wants Some) به کارگردانی ریچارد لینک لیتر افتتاح می شود و فیلم هایی از جف نیکولز، تای وست و مایک بیربیگلیا در آن نمایش داده خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج