۲۹۹۹۶۷
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

دستگیری جاعل وزارت اطلاعات

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در پی گزارش مردمی و گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان ایلام، فردی به نام س.ن که مبادرت به راه اندازی سامانه جعلی تحت عنوان ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان ایلام کرده بود، شناسایی و با حکم مقام قضایی دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

میزان: به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، در پی گزارش مردمی و گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان ایلام، فردی به نام س.ن که مبادرت به راه اندازی سامانه جعلی تحت عنوان ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان ایلام کرده بود، شناسایی و با حکم مقام قضایی دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.

متهم با استفاده از این سامانه جعلی، اقدام به دریافت گزارش از مردم و در مواردی نیز مبادرت به تهدید و تعقیب برخی بانوان و دختران با عنوان مامور وزارت اطلاعات کرده است.

در بازرسی از محل اختفای نامبرده، سلاح کمری، افشانه، تجهیزات ارتباطی از قبیل بی سیم و کارت های جعلی متعدد با عناوین مختلف نظیر وزارت اطلاعات کشف و ضبط شد.

از اقدامات متقلبانه این متهم می توان به ایجاد شبکه تلگرامی، همچنین مراجعه به شرکت مخابرات و معرفی خود به عنوان نیروی ستاد خبری اداره کل اطلاعات و اخذ سامانه پیامکی برای اهداف سوء خود اشاره کرد.

برابر اطلاعات واصله، مشارالیه با آراستن چهره و ظاهر خود و همچنین همراه داشتن بی سیم و کارت جعلی وزارت اطلاعات به گونه ای عمل کرده که حتی برخی از شهروندان و کارکنان ادارات استان وی را به عنوان یکی از نیروهای اطلاعاتی می شناختند.

نامبرده با ارائه کارت جعلی به اداره پلیس، پیگیر مشخصات هویتی مالکان تلفن همراه برخی از افراد به منظور تهدید و سوء استفاده از آنها کرده بود.

متهم به منظور فریب و جلب توجه طمعه های خود با استفاده از فتوشاب مبادرت به چاپ عکس خود در کنار شهدای مدافع حرم می کرد تا خود را نیروی مهم معرفی کند که به ماموریت های برون مرزی از جمله به کشورهای سوریه، عراق و لبنان نیز اعزام داشته است.

وزارت اطلاعات به هموطنان توصیه کرده است تا از هویت مراجعه کنندگان اطمینان حاصل نکرده اند از ارائه اخبار و اطلاعات خودداری کرده و در صورت لزوم با تلفن 113 موارد را در میان بگذارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      يه سوال ؟؟؟ مكه وزارت اطلاعات بارها اعلام نكرده كه هيج كونه كارت برسنلي نداره ، بس اين مطلب كه كارت رو به نيروي انتظامي آرائه كرده و از اونها هم اطلاعات كرفته يعني جي ؟؟؟؟!!!! يعني بليس هاي مملكت ما اين موضوع رو نميدونن !!!!

    • بدون نام

      عزیزم کارت پرسنلی هم داشته باشه قرار نیست منو تو بدونیم که.
      چرا دارن ولی قرار نیست مثل این ادم خنگ و ناشی هرجا در بیاره نشون بده که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج