۳۰۰۱۰۷
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

منوی شام اسکار ۲۰۱۶ اعلام شد

سرآشپز مشهور اتریشی که مسوولیت تهیه کردن غذای مراسم شام اسکار را برعهده دارد می‌گوید خواندن اسامی غذاهای این لیست هم ممکن است باعث شود احساس گرسنگی کنید.

خبرگزاری مهر: سرآشپز مشهور اتریشی که مسوولیت تهیه کردن غذای مراسم شام اسکار را برعهده دارد می‌گوید خواندن اسامی غذاهای این لیست هم ممکن است باعث شود احساس گرسنگی کنید.

حتی اگر دست سرنوشت به لئوناردو دی‌کاپریو رحم نکند و او یک بار دیگر هم از دریافت جایزه اسکار بازبماند هنوز می‌تواند حسابی از مراسم شام رسمی اسکار یا Governor›s Ball لذت ببرد. نامزدهای اسکار امسال ضیافت خوبی را تجربه می‌کنند و می‌توانند از خوردن ماهی تندر و سیب‌زمینی پخته که پر از خاویار است گرفته تا مجسمه‌های طلایی شکلاتی لذت ببرند.

وولفگانگ پاک سرآشپز سرشناس که خود از سلبریتی‌هاست، مسوولیت تامین غذای ۱۵۰۰ ستاره و مهمانان‌شان را با ۱۳۰۰ صدف خوراکی، ۱۰ کیلوگرم خاویار، ۳۰۰ خرچنگ، ۶۵۰۰ نان به شکل مجسمه اسکار و ۲۴۰۰ بطری نوشیدنی را بر عهده دارد. او می‌گوید: ما با غذاهای سنتی‌تر مثل ماکارونی با پنیر و تروفل و پای مرغ که ستاره‌هایی مثل آدل و جان تراولتا دوست دارند و بعد هم با غذاهای جدیدتر مثل خرچنگ نعلی آلاسکایی سبک چینی و غذاهای گیاه‌خواری مثل انگور سفید و سوپ اسپانیایی، عملکرد بهتری نسبت به سال قبل خواهیم داشت. خلاصه برای همه چیزی موجود خواهد بود.

پاک ۲۰ سال است که برای مراسم شام اسکار غذا می‌پزد و حالا درخواست‌های ویژه از سوی چهره‌های شناخته‌شده‌ای دریافت می‌کند که می‌خواهند برای شب بزرگ‌شان، غذای محبوب‌شان را هم بخورند. او می‌گوید: چند ماه پیش باربارا استرایسند را دیدم و گفت برایم مهم نیست چه چیزی می‌پزی، فقط به شرط اینکه برای من پای مرغ درست کنی. خیلی از اعضای آکادمی همین حرف را می‌زنند برای همین این غذا را هر سال درست می‌کنیم.

ستاره‌هایی که نمی‌توانند در مقابل شیرینی مقاومت کنند، می‌توانند از دونات‌های کوچک که با تمشک و مربای نارنج پر شدند، کیک‌های شکلاتی، پانا کوتا با خاویار، تیرامیسو و کیک‌های میوه‌دار لذت ببرند.

مراسم Governor›s Ball بلافاصله بعد از مراسم اسکار شروع می‌شود و تمام برندگان، نامزدها، معرفی‌کنندگان و اجراکنندگان در آن شرکت خواهند داشت. اینجاست که نام برندگان روی جوایزشان حک می‌شود. برای مراسم امسال، دیوارهای سالن با ۱۷۰ کاریکاتور تزیین می‌شوند که از ستارگان در نقش فیلم‌های نامزد دریافت اسکار امسال، کشیده شده‌اند.
مراسم اسکار بیست و هشتم فوریه برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لورا

      ده کیلو خاویار، سیصد خرچنگ،! حتماً از ترافل هم سالاد درست خواهند کرد و خانم هالی بری هم تشریفشون رو خواهند برد برای صرف شام که از طرفداران ترافل هست، راستی این جماعت چطور این غذاها بدون من از گلوشون پایین میره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج