۳۰۰۲۱۵
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

خودرو زیبای رنو در راه ایران +عکس

بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ میلادی بود که رنو از سدان جدید خود با نام تالیسمن پرده برداری کرد و پشت بند آن هم موفقیت‌های قابل قبولی را برای شرکت سازنده به همراه داشت تا اینکه این محصول در لیست نامزد‌های بهترین خودروهای ۲۰۱۶ اروپا قرار گرفت.

وب‌سایت خودروبانک: بین سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ میلادی بود که رنو از سدان جدید خود با نام تالیسمن پرده برداری کرد و پشت بند آن هم موفقیت‌های قابل قبولی را برای شرکت سازنده به همراه داشت تا اینکه این محصول در لیست نامزد‌های بهترین خودروهای ۲۰۱۶ اروپا قرار گرفت. حال خبر خوش این که مدیرعامل نگین خودرو از معرفی این محصول در خرداد ماه سال ۹۵ خبر داده است.

خودرو زیبای رنو در راه ایران +عکس

اگر بخواهیم به صورت مختصری به تالیسمن بپردازیم، برای شکل گیری صورت تالیسمن، رنو در جلو از جلوپنجره‌ای مشبک با ستون‌های متقارن کرومی رنگ و حاشیه‌ای کرومی، چراغ‌های تمام LED کشیده پیشرفته و سپری شکیل با یک ورودی هوا در مرکز آن و دو مه شکن در اطراف آن کمک گرفته است. در عقب خودرو هم شاهد خروجی‌های اگزوز کرومی رنگ تیتانیومی دوبل در دو طرف سپر با شب نمایی بر روی هر یک از آن‌ها، چراغ‌های تمام LED دو تکه کشیده و اسپویلری کوچک قالب گیری شده در انتهای بدنه هستیم. مجموعه شاسی و بدنه هم بر روی چهار عدد رینگ ۱۹ اینچی پنج پره‌ای پهن مشکی سوار شده است. در داخل کابین هم رنو از صفحه نمایشگری ۴.۲ اینچی قابل تعویض با یک نمونه بزرگ‌تر ۸.۷ اینچی مجهز به ۱۳ بلندگوی استریو با صدای فراگیر بر روی کنسول مرکزی استفاده کرده است.

خودرو زیبای رنو در راه ایران +عکس
رنو تالیسمن سال آینده به ایران می آید

در محدوده قدرتی خودرو هم رنو از دو گروه پیشرانه مرسوم بنزینی و دیزلی استفاده کرده که پیشرانه‌های بنزینی آن قدرتی 150 و 200 اسب بخاری و پیشرانه‌های دیزلی آن هم قدرتی 110 و 130 اسب بخاری تولید می‌کنند که امیدواریم قدرتمندترین نمونه بنزینی یعنی 200 اسبی به ایران بیاید.

خودرو زیبای رنو در راه ایران +عکس

علاوه بر این‌ها، پیشرانه‌ای توربوشارژر هم برای این محصول از نوع دیزلی در نظر گرفته شده که قدرتی ۱۶۰ اسب بخاری تولید می‌کند. برای تبدیل و انتقال قدرت تولیدی پیشرانه‌ها هم رنو از جعبه دنده‌های ۶ سرعته دستی و ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه کمک گرفته است. در این بین انتظار می‌رود که تنها مدل‌های بنزینی آن با حجم کمتر از ۲.۵ لیتر وارد بازار کشور ما شود.

تمامی وسایل و طراحی تالیسمن هم در چهارچوبی ۴.۸۵ متری در طول، ۱.۸۷ متری در عرض، ۱.۴۶ متری در ارتفاع با فاصله بین دو محور ۲.۸۱ متری نصب و اجرا شده‌اند.

خودرو زیبای رنو در راه ایران +عکس

خودرو زیبای رنو در راه ایران +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • abbas

      با اين حقوقها و بيكاري مردم پرايد دست دوم هم نميشه خريد چه برسه به اين ماشين. اينا چيه نشون ميدين

    • جاوید

      خودرو های فرانسوی سابقه ی کیفیت مناسبی ندارند و به درد ایران نمیخورد.
      بهترین ماشین دردرجه اول امریکایی و سپس در رده های بعدی به ترتیب آلمانی ژاپنی،ایتالیایی هستند.
      تازه این خودرو مدل 2013 هست. چرا مدل 2016 رو نمیارن؟

    • سهراب

      میگویند تو شهر کورها، آدم یک چشم پادشاه هست، توی اروپا به ماشینهای فرانسوی مانند پژو سیتروئن و رنو میگن سرطان! کسی که این نوع ماشین ها را صفر کیلومتر از کمپانی تحویل میگیره، باید بعد از صد هزار کیلومتر راندن آن را دور بندازه! به عنوان نمونه من یک پژو 405 را با همه آپشن هایی که اونجا روش سوار میکنند و رینگ و لاستیک نو اسپرت، بعد از ضد هزار کیلومتر به اوراقی دادم و اوراقی هم یکصد و پنجاه یورو از من گرفت تا این ماشین را قبول بکنه! (مبارک اونهایی باشه که میخوان بخرند)

    • اکبر66

      دوست من تویوتا کرولا 87 داره تاکسی فرودگاه امام . یک میلیون دویست هزار کیلومتر راه رفته .هنوز سر پاست وخرجی نداره .ماشین فرانسه 150 هزار بره تمام قطعات فرسوده میشه .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج