۳۰۰۲۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نواب صفوی و خمسه در «عملیات مهد کودک»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری همچنان ادامه دارد و عوامل فیلم فردا برای فیلمبرداری سکانس های جدید به مهد کودک می روند.

نواب صفوی و خمسه در «عملیات مهد کودک»

تماشا: فیلمبرداری فیلم سینمایی «عملیات مهد کودک» به کارگردانی فرزاد اژدری همچنان ادامه دارد و عوامل فیلم فردا برای فیلمبرداری سکانس های جدید به مهد کودک می روند. سکانس های مربوط به فرمانیه فیلمبرداری شده است و فرزاد حسنی، لیلا بلوکات و شمسی فض اللهی مقابل دوربین رفته اند.

در اولین سکانس لوکیشن مهد کودک فردا - 19 مرداد ماه - علیرضا خمسه و حسام نواب صفوی مقابل دوربین اژدری بازی می کنند. فیلمبرداری «عملیات مهد کودک» 7 مرداد ماه شروع شد و تاکنون حدود 20 درصد از فیلمبرداری فیلم انجام شده است.

نواب صفوی و خمسه در «عملیات مهد کودک»

مراحل فنی فیلم همزمان انجام می شود تا فیلم برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده شود. تدوین فیلم را حسن ایوبی انجام می دهد و ناصر چشم آذر موسیقی کلیپ های متعدد فیلم را می سازد. علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، امیرحسین رستمی، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، نفیسه قدرتی، آقای بهشتی، زینب علیخانی، ژاکلین آواره، اصغر کرد بچه، علی اسکندری، مرضیه اکبرنژاد، مرتضی تهرانی، مجید مختارپور به همراه بازیگران خردسال کیمیا حسینی، مبینا سادات آتشی، ساینا اژدری، دانیال ابوطالب و یاس نوروزی از بازیگران این فیلم هستند.

نواب صفوی و خمسه در «عملیات مهد کودک»

«عملیات مهد کودک» فیلمی در گونه کودکانست و داستان کودکانی است که برای جلب توجه والدین خود دست به کار بزرگی می زنند. بخش هایی از این فیلم به صورت جلوه های ویژه رایانه ای تولید خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج