جاباما
۳۰۰۲۴۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

حکم حبس ابد برای کودک ۴ ساله!

یک کودک چهار ساله مصری به جرم قتل چهار فرد در زمانی که تنها یک سال داشته، به حبس ابد محکوم شده است، حکمی که ناکارآمدی دستگاه قضایی این کشور را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

خبرگزاری ایسنا: یک کودک چهار ساله مصری به جرم قتل چهار فرد در زمانی که تنها یک سال داشته، به حبس ابد محکوم شده است، حکمی که ناکارآمدی دستگاه قضایی این کشور را بیش از پیش آشکار می‌سازد.

احمد منصور کارنی، کودک چهار ساله مصری به جرم چهار فقره قتل، هشت فقره تلاش برای قتل، خرابکاری در اموال دولتی و تهدید سربازان و افسران پلیس در یک دادگاه نظامی در قاهره به شکل غیابی محکوم شد. وی در زمان اعلام حکم در دادگاه حضور نداشت.

این کودک مصری در میان ۱۱۵ متهم دیگری بود که به دلیل جرایم ارتکابی در اوایل سال ۲۰۱۴ در استان الفیوم واقع در ۷۰ کیلومتری جنوب قاهره حبس ابد گرفتند. با این حال وکیل مدافع احمد منصور می‌گوید که نام موکلش اشتباها وارد لیست مجرمان شده است.

وی می‌گوید که گواهی تولد احمد منصور که متولد سپتامبر ۲۰۱۲ است، به قاضی ارائه نشده است. این وکیل گفت: گواهی تولد احمد منصور کارنی پس از آن ارائه شد که نیروهای امنیت کشور نام وی را در لیست متهمان وارد کردند اما سپس پرونده به دادگاه نظامی تحویل شد و این کودک به صورت غیابی حبس ابد گرفت. این نشان می‌دهد که قاضی پرونده را مطالعه نکرده است.

مصر از سال ۲۰۱۳ توسط نظامیان و تحت سلطه ژنرال عبدالفتاح سیسی، رئیس‌جمهوری مصر و فرمانده پیشین نیروهای مسلح هدایت می‌شود. یکی دیگر از وکلای مصری می‌گوید: این پرونده نشان می‌دهد که عدالت در مصر دیگر دست یافتنی نیست و هیچ عدالتی در مصر وجود ندارد. مدت‌ها پیش منطق از بین رفت و مصر دیوانه شد. یک مشت دیوانه مصر را اداره می‌کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیررضا

      چرامغلطه میکنید .این که نوشته هنوزقاضی دادگاه نمیدونه متهم چندسالشه .اگه متهم روببینه قطعا حکمی صادرنمیکنه .تشابه اسمی باعث چنین سوءتفاهمی شده

    • بدون نام

      هیچ عدالتی در مصر وجود ندارد. مدت‌ها پیش منطق از بین رفت و مصر دیوانه شد. یک مشت دیوانه مصر را اداره می‌کنند.!!!!!عجب!!!

    • كامبيز

      از هرچيز مزخرف و چرت وپرتي خبر نسازيد..........مردم بيكار نيستن اين چرنديات رو بخونن

    • بدون نام

      دروغگوها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج