۳۰۰۳۶۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

ولوو V۹۰ معرفی شد +عکس

پس از شاسی بلند XC۹۰ و سدان S۹۰ نوبت به استیشن V۹۰ رسیده است تا تحت عمل زیبایی زبان طراحی جدید ولوو قرار بگیرد.

zoomit.ir - محمد حسین جعفری: پس از شاسی بلند XC۹۰ و سدان S۹۰ نوبت به استیشن V۹۰ رسیده است تا تحت عمل زیبایی زبان طراحی جدید ولوو قرار بگیرد.

ولوو V90 معرفی شد +عکس

همواره خودرو‌های واگن و استیشن ولوو از اعتبار بالایی در سطح جهان برخوردار هستند و به انتخاب اول خانواده‌های پرجمعیت تبدیل شده‌اند. حال V۹۰ به واسطه‌ی زبان طراحی فوق‌العاده زیبای ولوو، قادر خواهد بود تا بیش از پیش خود را به عنوان حاکم مطلق بازار خودرو‌های واگن نشان دهد.

ولوو V90 معرفی شد +عکس

با توجه به تغییرات صورت گرفته در XC۹۰ و S۹۰، شمای کلی V۹۰ را می‌شد پیش‌بینی کرد. V۹۰ نیز بر پایه‌ی پلتفرم مشترک S۹۰ و XC۹۰ بنا شده است. ال‌ای‌دی چراغ‌های جلو با نام چکش تور را می‌توان بزرگ‌ترین مشخصه‌ی خودرو‌های نسل جدید ولوو عنوان کرد. بدنه‌ای کشیده با خطوط قوسی زیبا و چراغ‌های عقب شکسته، از دیگر المان‌های طراحی جدید ولوو است که در V۹۰ نیز مشاهده می‌کنیم.

ولوو V90 معرفی شد +عکس

ولوو برای دوستداران محیط زیست نمونه‌ی هیبریدی V۹۰ را با کد T۸ و توان خروجی ۴۱۰ اسب بخار عرضه خواهد کرد که در کنار استفاده از سیستم چهارچرخ محرک، توانایی رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان ۵.۲ ثانیه دارد. آمار منتشر شده برای خودروی استیشن هیبریدی بسیار خوب است.

ولوو V90 معرفی شد +عکس

نمونه‌ی بنزینی V۹۰ که با کد T۶‌ ارائه خواهد شد، از پیشرانه‌ی ۲ لیتری مجهز به سیستم‌های پرخوران بهره می‌برد که توان ۳۲۰ اسب بخار را در اختیار راننده قرار می‌دهد. در نهایت نیز نمونه‌ی پایه‌ی V۹۰ با کد T۵ عرضه خواهد شد که از همان پیشرانه‌ی ۲ لیتری ولی بدون استفاده از هرگونه سیستم کمکی و پرخوران، بهره برده است که توانایی تولید ۲۵۴ اسب بخار را دارد. نمونه‌ی دیزلی ولوو V۹۰ نیز در کنار انواع معرفی شده در دسترس خواهد بود.

ولوو V90 معرفی شد +عکس

V۹۰ در بخش کابین با وجود کمبود‌هایی نسبت به سدان S۹۰، هم‌چنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این بخش هم‌چنان طراحی زیبا و کاربرد مواد لوکس را مشاهده می‌کنیم. سیستم‌های تشخیص علائم جاده، رانندگی نیمه خودکار ولوو، تشخیص حیوانات و جلوگیری از انحراف خودرو خیال سرنشینان را از کنترل پایداری خودرو راحت خواهد کرد. سیستم چندرسانه‌ای و اطلاعاتی فوق‌العاده ولوو با پشتیبانی از پلتفرم کارپلی اپل، نیز تمامی نیاز‌های سرنشینان در این بخش را به خوبی تامین خواهد کرد. با عرضه‌ی V۹۰ دیگر نمی‌توان به کاربران این دسته از خودرو‌های ایراد گرفت و آن‌ها را بیش از حد محتاط و به دور از هرگونه هیجان دانست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شبيه نش كشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج