۳۰۰۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چگونه با آی پد نویسنده شویم؟

معرفی سه برنامه کاربردی نوشتاری که می توانند سبب تحولی در شیوه های نوشتن و نت برداری کاربران تبلت های اپل شوند

چگونه با آی پد نویسنده شویم؟

هفت صبح: معرفی سه برنامه کاربردی نوشتاری که می توانند سبب تحولی در شیوه های نوشتن و نت برداری کاربران تبلت های اپل شوند

ابزار لمسی با آن صفحه های حساس خود و عوض کردن فرم دنیای فناوری همیشه سبب ایجاد ترس در ما می شدند. شکی در این نیست که ابزار نام برده موجب پیشرفت جهانمان می شوند اما این پیشرفت به اندازه ای سریع بوده که بسیاری از ما ناراحت شیوه های سنتی کار کردن خود باشیم.

چگونه با آی پد نویسنده شویم؟

یکی از نگرانی ها عوض شدن شیوه های نوشتن، نت برداری وتهیه پروژه است که هنوز برای آنها نیازمند کیبورد و رایانه های شخصی هستیم. خوشبختانه به لطف برنامه های کاربردی که به تازگی ارائه شده اند می توانیم با خیال راحت از رایانه های غول پیکر خود به سمت تبلت های اپل کوچ کنیم؛ برنامه هایی که هر کدام می توانند یکی از نیازهای کاری یا درسی را رفع کنند.

به راحتی قلم های نوری (iA Writer)

تا پیش از نصب iA Writer هیچ گاه فکر نمی کردیم آی پد به عنوان وسیله مناسبی برای نوشتن به حساب آید اما استفاده از این برنامه کاربردی سبب شد نظرات ما ۱۸۰ درجه تغییر کند. در نگاه نخست با یک ادیتور ساده سر و کار دارید هر چند همین ادیتور ساده کار شما را به شدت راحت می کند.

جالب ترین امکان iA استفاده از چندین کیبورد مختلف است. این برنامه اجازه می دهد بدون عوض کردن کیبورد نقطه یا علامت گذاری کنید. iA دارای بخش فوکوس مخصوص است که به نویسندگان اجازه می دهد به راحتی تنها روی یک کلمه یا یک فعل تمرکز کنند بدون اینکه نگران مابقی جمله باشند.

چگونه با آی پد نویسنده شویم؟

تجمع تمامی این امکانات سبب می شود با سرعتی غیرقابل باور متن های مورد علاقه تان را یادداشت کنید. iA تنها برنامه ای است که ریختن آن هم سبب خوشحالی شما می شود و هم ناراحتی. خوشحالی از آن لحاظ که به لطف این برنامه می توانید به راحتی هر چه تمامتر متون خود را بنویسید و ناراحتی از آن جهت که چرا پیش از این به فکر استفاده از چنین برنامه ای نیفتادید!


بهترین ابزار کمک درسی (Evernote)

می توان در وصف Evernote تعریف های بی شماری کرد اما همین قدر کافی است بدانیم که این برنامه توانست در سال گذشته برنده بهترین برنامه کاربردی از سایت مشهور تک کرانچ شود. البته برنامه نام برده می تواند یک هدیه ارزشمند برای دانشجویان و داوطلبان کنکور هم خود را معرفی کند. همانند نامش نه فقط می توان از آن برای تهیه متن استفاده کرد بلکه به راحتی می توان متن های تهیه شده به وسیله آن را بین دوستان اشتراک گذاری کرد.

چگونه با آی پد نویسنده شویم؟

علاوه بر نوشتن متن می توانید به وسیله این برنامه عکس گرفته، فایل های صوتی ذخیره کرده و حتی برنامه های مهم خود را علامت گذاری کنید. یکی از جالب ترین ویژگی های Evernote استفاده از آن به عنوان یکی از روش های جالب در خواندن است.

پیش از هر چیز شما نیاز به یک عدد کاور هوشمند مخصوص آی پد دارید. در این صورت می توانید سوال ها و جواب های درسی خود را به برنامه داده و به کمک یکی از جالب ترین شیوه ها به یادگیری آنها بپردازید. در این روش شما قسمت پایین کاور خود را بالا برده و سوال مورد نظرتان را مشاهده می کنید. پس از حدس زدن جواب می توانید کاور را بالاتر برده و جواب را در خط جلویی ببینید. این روش به نظرتان آشنا نمی آید؟


مقابله با مایکروسافت (Pages)

حقیقت این است که هیچ برنامه نوشتاری نمی تواند در مقابل برنامه مخصوص غول نرم افزاری جهان، Word قد علم کند. این برنامه سال هاست در حال حکمرانی در حوزه مخصوص خود است هر چند بسیاری از شرکت های سعی کرده اند با تهیه برنامه های جایگزین جای خالی آن روی ابزاری همچون آی پد را پر کنند.

چگونه با آی پد نویسنده شویم؟

یکی از این برنامه ها Pages است که به وسیله اپل ساخته و پرداخته شده است. این برنامه خود بخشی از پکیج iWork به حساب می آید. به لطف این برنامه می توانید به راحتی متن های خود را به شیوه های مختلف بنویسید. Pages دارای ۱۶ قالب مختلف برای نوشتن است. قالب هایی برای نوشتن متن، رزومه کاری، نامه و حتی تهیه پروژه های مختلف. امکان اضافه کردن عکس و جدول سبب می شود ما این برنامه را علاوه بر دارندگان آی پد به کاربران رایانه های مک هم توصیه کنیم.

به لطف آن می توانید متن های خود را روی iCloud (سرویس ابری اپل) ذخیره کرده و از طریق ابزارهای مختلف اپل همچون مک، آی فون وآی پاد آن را مشاهده کنید. Pages هر چند نمی تواند در حد و اندازه های Word ظاهر شود اما بهترین جایگزین برای آن به شمار می رود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج