جاباما
۳۰۰۳۸۲
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

پیام ویژه پوتین به رییس جمهور ایران

&#۰۳۹;سرگئی شویکو&#۰۳۹; وزیر دفاع جمهوری فدراتیو روسیه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: 'سرگئی شویکو' وزیر دفاع جمهوری فدراتیو روسیه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

دکتر روحانی در این دیدار که عصر یکشنبه انجام شد، پس از دریافت گزارش آخرین تحولات در خصوص ثبات منطقه ای و روند مذاکرات مرتبط با آتش بس در سوریه از سوی وزیر دفاع روسیه، تاکید کرد که بحران سوریه تنها از طریق مذاکره سیاسی واحترام به حقوق ملت ومردم آن کشور که تصمیم گیر اصلی و نهایی درباره آینده سوریه هستند قابل حل است.

رییس جمهوری در این دیدار همچنین آخرین نقطه نظرات جمهوری اسلامی ایران را در خصوص تحولات و پایان منازعات در سوریه تشریح کرد.

'شویکو ' وزیر دفاع روسیه نیز در این دیدار ضمن ابلاغ پیام ویژه 'ولادیمیر پوتین' رییس جمهوری کشورش به دکتر روحانی، گزارشی را از آخرین تحولات در روند مذاکرات مرتبط با سوریه به رییس جمهوری ارائه داد.

به گزارش ایرنا، سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در سفری از قبل اعلام نشده برای ادامه مذاکرات با حسین دهقان همتای ایرانی خود در مسکو که هفته پیش انجام گرفت، از امروز -یکشنبه- با مقام های بلندپایه ایرانی در تهران مذاکره می کند.

حسین دهقان در سفر به مسکو افزون بر مذاکره با همتای روسی خود با ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در کاخ کرملین دیدار و درباره مسائل دوجانبه، منطقه ای وبین المللی گفت وگو کرد.

وزیران دفاع ایران و روسیه ماه ژانویه (دی) در تهران به توافق میان دولتی در زمینه همکاری نظامی بلند مدت دست یافتند.

دیمیتری پتسوف دبیر رسانه ای و سخنگوی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری ایتارتاس این کشور گفت: سفر سرگئی شایگو به تهران ادامه دیدارهای عادی و همیشگی وی به تهران است.

او افزود: وی این سفر را در پاسخ به سفر این هفته (هفته گذشته) حسین دهقان همتای ایرانی اش به مسکو انجام داده است تا ادامه ای بر مذاکرات همیشگی دوجانبه دفاعی میان ایران و روسیه باشد.

وی از همکاری های فنی و نظامی میان تهران و مسکو به عنوان یکی از محورهای مذاکرات وزیران دفاع روسیه و ایران در تهران خواند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      خدامیدونه دوباره چه خوابی برامادیدن ماکی قراردرس عبرتمون بشه که روساازپشت خنجرمیزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون وقتی ک فهمیدیم امریکا دشمنمونه وازجلو وپشت خنجر میزنه واینقد نخوایم باهاش رابطه برقرارکنیم

    • بدون نام

      خاک بر سر روس و چین......

    • ایرانی

      مرگ بر روسیه

    • بدون نام

      یکی از فانتزیام اینه ک بگم مرگ برآمریکای جنایت کار خخخخخخخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج