۳۰۰۴۳۹
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

ماجرای مرگ مشکوک یک زن پس از زایمان

آخرین پیگیری‌ها از پرونده مرگ مادر جوان در یکی از بیمارستان های تهران، حکایت از انجام بررسی‌های تکمیلی از این بیمارستان و ارایه آن به وزارت بهداشت دارد.

روزنامه شهروند: آخرین پیگیری‌ها از پرونده مرگ مادر جوان در یکی از بیمارستان های تهران، حکایت از انجام بررسی‌های تکمیلی از این بیمارستان و ارایه آن به وزارت بهداشت دارد.

بیست‌وچهارم بهمن‌ماه بود که مادر ٣١ ساله‌ای، ٤ روز پس از زایمان در یک بیمارستان که یک بیمارستان خصوصی است، جانش را از دست داد.

خانواده «زیبا مقصودی» همان موقع از ریاست، کادر درمانی بیمارستان و پزشک متخصص زنان و زایمان به‌دلیل ترخیص تلفنی و بی‌توجهی به شرایط بیمار و همچنین از بیمارستان میلاد به‌دلیل توجه نکردن کافی به وضع بیمار برای ویزیت اورژانسی و بستری نکردن فوری او در دادسرای جرایم پزشکی اعلام شکایت کردند.

حالا با گذشت نزدیک به ١٠ روز از وقوع این اتفاق در بیمارستانی که زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی ایران فعالیت می‌کند، رضا پایدار، به‌عنوان معاون درمان این دانشگاه آخرین اقدامات انجام شده برای این پرونده را تشریح کرد و گفت: «روز شنبه جلسه‌ای در همین ارتباط با مسئولان بیمارستان بهمن برگزار شد.

ما ماجرای اتفاقی که در بیمارستان مورد نظر افتاد را از پزشک و ریاست بیمارستان جویا شدیم و نتایج آن را هم برای وزارت بهداشت فرستادیم.» او با تاکید بر محرمانه بودن نتایج بررسی‌ها ادامه داد: «تا زمانی‌که بررسی‌ها قطعی نشود و دادسرای جرایم پزشکی بررسی نهایی را انجام ندهد، نمی‌شود نتایج بررسی‌ها را اعلام کرد.» به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، بررسی‌ها حکایت از وجود موارد شک‌برانگیزی در پرونده مرگ این مادر دارد که تمام اینها به وزارت بهداشت اعلام شد.

پایدار تاکید کرد: «ما تنها اطلاعات را جمع‌آوری کردیم و مستندات را ارایه دادیم. قاضی پرونده است که باید قضاوت نهایی را انجام دهد.» او درباره اینکه در این پرونده با همسر متوفی هم صحبت شده یا خیر، گفت: «قبلا از همسر متوفی درباره این پرونده پرسش شده بود.

این‌بار اتفاق از سوی پزشک و بیمارستان بررسی و در پرونده درج شد.» پایدار با تاکید بر این‌که وزارت بهداشت مدعی‌العموم این پرونده شده است، تاکید کرد: «این پرونده به‌صورت ویژه در دادسرای جرایم پزشکی و سازمان نظام پزشکی با تمام استنادات درحال رسیدگی است. تا زمانی‌که بررسی‌ها تمام نشود، نمی‌توان نظری داد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صبا

      طفلک زن جوانی که باهزاران آرزو زیر خاک رفت وطفلک بچه ای که سالها باید بی مادرباشدومحروم از نوازشهای مادربزرگ شود،بعد از مدتی تمام این سروصداها خاموش میشود وفقط خانواده متوفی میمانند ودرد به این بزرگی

    • بدون نام

      توروخدا مسئولين اين قضيه هارو جدي بگيرن.اينقدر سرسري رفتار كردين كه جون آدم ها واسه دكتر و پرستار و بيمارستان اندازه يه ارزن ارزش نداره........اگه درست و حسابي برخورد بشه ديگه جرات ندارن اين رفتارهارو بكنن.....خدا ازتون نگذره كه خوشي بچه دار شدن يه خانواده رو به عزا تبديل كردين

    • هاشم

      بسمه تعالی
      کاش صدای ماهم بگوش نظام پزشکی برسدتاطغیان پزشکان خودخواه فروکش کرده وجان مردم راببازی نگیرندوحرفه مقدس پزشکی رادچارخدشه نکنند.

    • سعید

      واقعا متاسفم
      فقط تسلیت

    • زیبا

      الان بیشتر پزشکان به فکر پول هستن تا به فکر بیماران البته یک سری پزشک هم هست با دل جون کار میکنن ولی اقایان محترم سفت وسخت بگیرن بعضی از پزشکها حواسشون شش دانگ جمع میشه که برای جون بیمارا ن ارزش قاعل میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج