۳۰۰۶۱۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گوشی جدید سونی معرفی شد +عکس

سونی در حالی که انتظار معرفی محصول مهمی از این شرکت در MWC ۲۰۱۶ را نداشتیم، همه را شگفت زده کرد و گوشی جدیدی با نام Xperia X Performance مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را معرفی کرد.

zoomit.ir - میعاد بافراست: سونی در حالی که انتظار معرفی محصول مهمی از این شرکت در MWC ۲۰۱۶ را نداشتیم، همه را شگفت زده کرد و گوشی جدیدی با نام Xperia X Performance مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ را معرفی کرد.

گوشی جدید سونی معرفی شد +عکس

همان طور که در پوشش زنده زومیت از مراسم سونی دیدید، این شرکت ژاپنی همه را شگفت زده کرده و گوشی جدیدی با نام اکسپریا ایکس پرفورمنس مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی معرفی کرد.

این گوشی که نسخه‌ی قوی‌تر سری جدید ایکس است، از لحاظ طراحی مشابه سری زد اکسپریا بوده و فریم و بدنه‌ای فلزی دارد. لبه‌های این فریم خمیده است و پوشش روی صفحه نمایش نیز از نوع ۲.۵D است تا به گفته‌ی سونی باعث بهبود ارگونومی گوشی شود.

گوشی جدید سونی معرفی شد +عکس

تمرکز سونی در محصولات جدید خود روی طراحی، باتری و دوربین گوشی بوده است و با معرفی فناوری‌های جدید این شرکت ژاپنی قصد داشته تا بخش‌های مذکور را بهبود ببخشد. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی این گوشی فوکوس هیبریدی خودکار سریع همانند پرچمداران سونی داشته و حالا مجهز به فناوری جدیدی با نام Predictive Hybrid Autofocus شده است که مسیر سوژه را تشخیص داده و با توجه به آن سعی می‌کند تا روی سوژه‌های متحرک فوکوس بهتری داشته باشد.

گوشی جدید سونی معرفی شد +عکس

سونی، اکسپریا ایکس پرفورمنس را مجهز به باتری ۲۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی کرده و مدعی شده است که این باتری تا دو روز را شارژدهی می‌کند. همچنین این گوشی دارای ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی نیز است.

سونی این گوشی را از ماه ژوئن در رنگ‌های سفید، مشکی، طلایی و رزگلد روانه‌ی بازار خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج