جاباما
۳۰۰۷۶۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رونمایی از ساعت هوشمند کمپانی هایر

برند چینی هایر که سالهاست در زمینه تولید وسایل و تجهیزات الکترونیکی فعالیت می کند، امسال در کنفرانس MWC ۲۰۱۶ حضوری فعال داشت و پس از معرفی چهار اسمارت فون میان رده خود، امروز از ساعت هوشمندی شیک و مقرون به صرفه رونمایی کرد.

وب‌سایت تک شات: برند چینی هایر که سالهاست در زمینه تولید وسایل و تجهیزات الکترونیکی فعالیت می کند، امسال در کنفرانس MWC ۲۰۱۶ حضوری فعال داشت و پس از معرفی چهار اسمارت فون میان رده خود، امروز از ساعت هوشمندی شیک و مقرون به صرفه رونمایی کرد.

رونمایی از ساعت هوشمند کمپانی هایر

اسمارت واچی زیبا و با مشخصه های فنی قدرتمند که می تواند رقیبی جدی برای محصولات مشابهی همچون موتو ۳۶۰، هوآوی واچ و همچنین اپل واچ باشد و پیش بینی می شود با توجه به قیمت نسبتاً مناسب خود بتواند زنگ خطر را برای این ساعت ها به صدا در آورد.

همانطور که در تصویر زیر می بینید این ساعت از نمایی براق برخوردار بوده و با شکل و شمایلی امروزی طراحی شده و می تواند گزینه ای مناسب برای شیک پوشان باشد. در خصوص مشخصات این گوشی نیز بد نیست بدانید که از فضای رم یک گیگابایتی بهره می برد که چیزی حدود دو برابر بیشتر از رم هوآوی واچ و موتو ۳۶۰ موتورولا است.

همچنین؛ صفحه نمایش این ساعت ۱.۴ اینچ با رزولوشن ۴۰۰ در ۴۰۰ بوده که در کنار حافظه داخلی ۸ گیگابایتی می تواند آرزوی داشتن اسمارت واچی بالارده و البته با قیمت پایین را برای بسیاری از علاقه‌مندان به محصولات پوشیدنی محقق کند.

رونمایی از ساعت هوشمند کمپانی هایر

هنوز اطلاعات دقیق و جامعی در خصوص این محصول منتشر نشده است اما این چنین به نظر می رسد که این ساعت از سنسور ضربان قلب (با توجه به لیزر سبز زنگ در قسمت پشتی ساعت) و قابلیت شارژ مغناطیسی که در اکثر ساعت های هوشمند امروزی مشاهده می شود، برخوردار خواهد بود.

تا به این لحظه، قیمت نهایی این محصول فاش نشده است اما شنیده ها حاکی از این است که هایر این ساعت را با قیمت بالاتر از ۲۰۰ دلار عرضه نخواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج